۲۰ نظر:

  1. خانومی تو صندوق خفه نشی؟

    پاسخحذف
  2. اون دختره که بیرونه صندوقه هم مناسبه واسه بستن.

    پاسخحذف
  3. انداختن یه دختر خوشگل تو صندوق خیلی حال میده.

    پاسخحذف
  4. این به این نازی می خواد چی کار کنه

    پاسخحذف
  5. کاش یکی از این بسته ها هم برای من میومد

    پاسخحذف
  6. عکس بالاییه داره حسابی دست و پا میزنه

    پاسخحذف
  7. من دخترم و تجربه تو صندوق زندانی شدن رو دارم شوهرم این کار رو با من زیاد می کرد دست و پا و دهنم رو محکم می بست و یه صندوق قدیمی داشتیم که خیلی فضاش تنگ بود منو می چپوند اون تو 1 ساعتی توش می موندم ولی دوست داشتم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنظر من اگ تو لباس عروس بپوشى بعد شوهرت تورو ببنده سندلى خيلى بهتره

      حذف
  8. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
  9. ادم حالش به هم میخوره اینجور چیزا میبینه

    پاسخحذف
  10. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  11. وای بچه ها چه قد اینا سکسی ان باید رو پستوناشون خامه یا عسل ریخت امممممممم بعدشم بمالیشون

    پاسخحذف
  12. آرشم دوست دارم بسته بشم ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  13. منم دوس دارم جوراب شلواری بپوشم و دست و پام بسته بشه majid.arshia123456@gmail.com

    پاسخحذف
  14. به دنبال خانمی علاقمند به بوندیج از تهران

    سلام به شما و تمامی خوانندگان این پیام . اسم من ارباب نیما است . من متولد سال 1367 می باشم . خانه و محل زندگی من در تهران است . اخلاق خوبی دارم و خلاف نیستم . در رشته مهندسی ، فوق لیسانس دارم . یک شرکت خصوصی دارم . به روابط ارباب و برده ، علاقه بسیاری دارم . در این رابطه ، تجربه های بسیار زیادی دارم . دانش و علم زیادی هم در این باره دارم . جامع ترین و بهترین وسایل ارباب و برده رو در اختیار دارم . به همراه یک شکنجه گاه بسیار کمیاب و عالی ! . دنبال دختر مودبی از تهران هستم . نوع دوستی ، واقعی ( ریل ) هست . پسر های عزیز لطفا تماس نگیرند . روش های تماس با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  15. پیش اومده اجیم ببندتم خیلی حس جالبه البته خودم ازش میخواستم اونم فقط دهنمو میبست گاهی هم دستامو میبست من خجالت میکشیدم تقلا کنم الانم دیه روم نمیشه بگم بش😭

    پاسخحذف
  16. منو یه بار دوستم محکم دستو پاهامو با چسب بست و داخل کمد خونمون زندانی کرد و رفت

    پاسخحذف