۱۶ نظر:

  1. از بس که خوشگلی جورابم که پوشیدی شانس آوردی از سقف پاهاتو آویزون نکردن اون وقت باید رو هوا تقلا می کردی و پا اون چسب نقره ایت ممممممممممممممم می کردی

    پاسخحذف
  2. وای خدا خیلی خوشگله.پاهاتو تکون بده عزیزم شاید بتونی خودتو باز کنی. چه جورابی واااااااااای.واقعا"به دختراو زنای جوون و خوشگل خیلی میاد که دست و پا و دهنشون بسته بشه یا جلوی دهنشون با دست گرفته بشه.مخصوصا" از نوع ایرانی.

    پاسخحذف
  3. وااااای خدا فقط به پاهاش که تو کفشه دقت کننین.فکر میکنین.لباش چه شکلیه؟دیدن تقلای این دختر خوشگل باید خیلی دیدنی باشه اینطور نیست؟

    پاسخحذف
  4. قربونت برم خوشگلم چه تمیز بستنت. طناب روی جوراب مشکی زنونه این عکس بهترین عکس این سریه

    پاسخحذف
  5. ای بمیرم برات عزیز دلم. چه قدر ناز و خوشگلی. چه قدر هم مظلومانه نگاه میکنی...

    پاسخحذف
  6. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من دخترم فقط مردا اینجوری نیستن😶

      حذف
    2. چطوری سلطان اگر اهل اینکارایی ایمیل یا شمارتو بگو که ببندمت

      حذف
  7. آرشم دوست دارم کسی من ببنده ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  8. منم دوس دارم جوراب شلواری بپوشم و دست و پام بسته بشه majid.arshia123456@gmail.com

    پاسخحذف
  9. من نازنینم بیین ببندینم و اگر خواستین بکنیدم کون میدم۰۹۰۱۶۱۸۴۸۸۲

    پاسخحذف
  10. به دنبال دختری علاقمند به بوندیج در تهران

    سلام به همه دوستان . نیما (ارباب) هستم . من در سال 1367 متولد شده ام . در تهران ساکن هستم و زندگی می کنم . اخلاقم خوبه و خفن و خلاف نیستم . کارشناسی ارشد در رشته مهندسی دارم . یک شرکت شخصی دارم . شیفته و عاشق روابط مستر و اسلیو هستم . در این روابط ، تجربیات بسیاری دارم . علم و آگاهی زیادی هم در این باره دارم . بهترین و کامل ترین وسایل رو در اختیار دارم . به همراه یک شکنجه گاه بسیار کامل و خفن ! . دنبال خانم مودبی از تهران هستم . نوع رابطه ، واقعی ( ریل ) هست . آقایون محترم لطفا تماس نگیرند . راه های تماس با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  11. خیلی زیبا بستنش خوشبحال کسی که اینو بیته

    پاسخحذف
  12. ی دقیقه به کفشای قرمزش نگاه کنین
    وایــــــــــی پاهاش چه شکلیه؟
    خوشبحال کسی که قراره قلقلکش بده😋

    پاسخحذف
  13. من دست و پای یکی از دختر خاله هامو بسم من از کلاس فوتبال امده بودم یه جوراب سفید بلند هم پام بود رفته بودم خونه خالم ولی فقط من با دختر خالم اونجا بودیم دختر خاله منم جوراب بلند زیاد داره با جوراب اسپرت ساق کوتاه منم که جوراب سفید پام بود من و دختر خالم خیلی باهم سمیمی هستیم من یکبارم باهاش سکس کرده بودم به خالم چیزی نگفته بود اون داشت توی اتاقش فیلم نگاه میکرد منم جوراباشو از کمدش برداشتم اون کرد دنبالم بعد حولش دادم افتاد میخواست جیغ بزنه جلوی دهنشو گرفتم بعد ۲تا جوراب کردم توی دهنش بعد هم با جوراب بلنداش دهنشو بستم بعد چنتا از جورابای دیگش هم برداشتم دست پاشو بستم بعدش کف پاشو قلقک میدادم اونم فقط ممممممممممم میکرد برای طلافی هم یه بار من دوباره از کلاس فوتبال رفتم خونشون اونم گفت جوراباتو در بیار بده من بزارم یه گوشه داخل خونه همیشه جوراب پاشه اونم جوراب سفید بعد جورابشو در اورد بعد باهاش جلوی دهنمو گرفت جوری که افتادیم زمین ولی من نمیتونستم کاری کنم اونم منو بیهوش کرد ولی میتوستم ببینم اول دستامو بست بعد یه جفت جوراب از مال خودش اورد کرد پام بعدشم پاهامو بست بعدشم دوتا جوراب کرد توی دهنم با جوراب خودم همون سفیده دور دهنم بست بعدشم کلی کف پامو قلقلک داد منم همش ممممممم میکردم

    پاسخحذف
  14. میشه آموزش بدید که چجوری دختر هارا ببندیم

    پاسخحذف