۲۰ نظر:

  1. اینم از دو تا خانوم محترم مومیایی شده.امیدوارم هیچوقت آزاد نشن.

    پاسخحذف
  2. خیلی عکس باحالیه دو تا زن از پشت بهم وصل شدن و دارن ممممممممممم میکنن.لطفا" ازین عکسا بیشتر بذارین.

    پاسخحذف
  3. این زنه پیره زشتم هست. عکس زنا و دخترای جوون و خوشگلو بذار. ولی در عوض عکس پایینی خیلی باحاله دو تا خانوم مومیایی شده

    پاسخحذف
  4. لطفا"عکسی بذار که توش چهار پنج تا زن با دست و پا و دهن بسته دارن تقلا میکنن و مممممممممممم میکنن.

    پاسخحذف
  5. كاش منو هم اين طوري ببندين واستون ممممم كنم

    پاسخحذف
  6. manam dost daram bebandanamo ghelghelakam bedan va baham var berand man hey be khodam belolam va natonam khodamo baz konam heyf ke kasio vase inkar nadaram

    پاسخحذف
  7. کاش منم جای اینا بودم
    مممممممممممممممممممممم

    پاسخحذف
  8. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
  9. اینارو می بندید کوسو کونشونو نمی کنید؟

    پاسخحذف
  10. man hastam key mikhad bebandamesh? 13 sale

    پاسخحذف
  11. من یه بسرم کوچیک که بودم همیشه دوست داشتم بسرای دیگه دستوبامو ببیچونن یاببندنم اما روم نمیشد بگم
    دوسدارم جورابای نازک بام کنم دامن کوتا تنگ ببوشم ودستا وباهامو محکم به هم ببندن جوری که بدنم بهم چسبیده شه ودنمو با جسب ببندن





    پاسخحذف
  12. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  13. ﻣﻴﺸﻪ ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﭘﻴﺪا ﺑﺸﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﺤﻜﻢ ﺑﺒﻨﺪﻩ و ﻣﻮﻣﻴﺎﻳﻲ ﻛﻨﻪ? ﻣﻦ ﻣﻴﺨﻮااااااﻡ ﻗﻮﻝ ﻣﻴﺪﻡ ﺣﺴﺎﺑﻲ ﻭاﺳﺘﻮﻥ ﻣﻤﻤﻤﻢ ﻛﻨﻢ و ﺗﻘﻼ ﻛﻨﻢ

    پاسخحذف
  14. علی هستم دوست دارم بسته بشم

    پاسخحذف
  15. وای این نوع بستع شدن خیلی خوبه شوهرم همیشه منو قبل از سکس همینطوری میبنده ولی بعدش همه جات درد میگیره....

    پاسخحذف
  16. نیاز به دختر علاقمند به باندیج و دیسیپلین

    خدمت همه سلام عرض می کنم . اسم من ارباب نیما هست . متولد سال 67 می باشم . محل زندگی من در تهرانه . اخلاق خوبی دارم و اهل خلافی نیستم . در مهندسی ، فوق لیسانس دارم . مالک یک شرکت شخصی هستم . علاقه و تمایل بسیاری به روابط ارباب و برده دارم . تجربه های خیلی زیاد و متعددی هم در این زمینه دارم . در این مورد ، دانش و آگاهی زیادی هم دارم . کامل ترین و بهترین وسایل رو برای این روابط دارم . به همراه یک شکنجه گاه فوق العاده خفن ! . به دنبال خانمی هستم که تهران باشند . نوع دوستی ، ریل ( واقعی ) هست . لطفا برای کسب اطلاعات یا گرفتن شارژ و پول تماس نگیرید . راه و روش های تماس با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  17. اسم من ملیسا هست این دو تا مومیایی رو کی کرده من میخوام ببندنم.

    پاسخحذف
  18. عکس پایینی عالیه بیشتر اینجوری بزار

    پاسخحذف