۱۰ نظر:

  1. چه کف پایی داری خانومی قربون هیکل ورزشکاریت برم. از ته دل ممممممممممممممم کن.

    پاسخحذف
  2. خیلی عالی بسته شده چشم بندشم خوشگله کاش بیشتر طناب دورش می پیچید.

    پاسخحذف
  3. دلم می خواد کف پاشو حسابی قلقلک بدم تا ممممممممممم کردنش شدیدتر بشه.

    پاسخحذف
  4. به به چه کف پایی داره من دوست دارم با چوب کف پایش را بزنم تا ممممممممم کردنش خیلی شدید بشه

    پاسخحذف
  5. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کس خل اینا فانتزیه سکسیه، واقعی نیست الاغ.
      خیلی از زنها هم عاشقشن

      حذف
  6. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  7. کسی میدونه لوازم این کارها رو از کجا میشه تهیه کرد؟

    پاسخحذف
  8. فکر نکنم تو ایران پیدا بشه

    پاسخحذف
  9. نیاز به خانمی علاقمند به باندیج و دیسیپلین

    سلام و عرض ارادت خدمت همه . اسم من ارباب ( نیما ) است . در سال شصت و هفت به دنیا اومدم . خانه من در تهران قرار داره . اخلاقم خوبه و اهل هیچ خلافی نیستم . در رشته مهندسی ، مدرک ارشد دارم . مالک یک شرکت خصوصی هستم . تمایل و علاقه ای وصف نشدنی به روابط ارباب و برده دارم . در طی چندین سال ، تجربیات بسیار زیادی در این روابط دارم . همواره در این زمینه مطالعه می کنم . مجموعه عظیمی از بهترین وسایل این کار رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه شخصی ! . به دنبال دختری هستم که تهران باشند . نوع رابطه ، ریل ( حضوری ) هست . لطفا صرفا جهت کسب اطلاعات و مشاوره تماس نگیرید . راه های ارتباط با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف