۳۷ نظر:

  1. این خانومای خوشگل مممممممممممممم کردنشون شنیدنیه ها.باید اونجا باشی تا درک کنی وقتی دو تا زن با هم ممممممممممممممممم میکنن چه حالی به آدم دست میده.

    پاسخحذف
  2. man asheghe in range chasbe pahnam ke hamejaye donya hasto to iran nist.inja majborim dokhtararo ba chasbe ghahvei bebandim axaye bala ham alian

    پاسخحذف
  3. من ازین عکس خیلی خوشم اومده. لطفا"عکسایی بذار که توش بیشتر از یک زن بسته شده باشه هر چی تعدادشون بیشتر باشه دیدنش لذت بخش تره.ممنون

    پاسخحذف
  4. چقدر باحاله این عکس ممممممممممممم کردن وتقلا برای باز شدن. کاش اونجا بودمو از نزدیک میدیدم.

    پاسخحذف
  5. كردنشون چه حالي داره

    پاسخحذف
  6. وب خوبی داری تا میتونی بیشتر عکس های دختر های جوون خوشگل رو که دست و دهنشون رو با چسب محکم بستن بزار، اگه تونستی از دخترای خوشگل ایرانی هم عکس بزاری خیلی خوبه و فیلم هایی هم که درش گروگان گیری دخترای جوون صورت میگیره رو هم معرفی کن. گذاشتن داستان هایی قشنگ از گروگان گرفتن دخترای جوان هم خیلی خوبه. با قدرت به کارت ادامه بده این وبلاگ خوبتو لطفاً زود به زود آپلود کن که خیلی دوستش داریم و باهاش حال میکنیم.

    پاسخحذف
  7. بابا وبلاگت عین بمب صدا میده فقط اگر می تونی فیلم هم بگذار
    دمت گرم

    پاسخحذف
  8. بستن دو تا زن تو یه خونه کسی نیست خیلی باحاله
    خودشم وقتی ممممممممممم کنن و کسی اونجا نباشه که بیاد کمکشون

    پاسخحذف
  9. بی عرضه به اندازه کافی محکم نبسته که اصلا نتونن تکون بخورن. این دوتا خیلی جوونن باید محکم ببندیشون تا در نرن...HM

    پاسخحذف
  10. من پسر هستم . متولد 67 و از تهران هستم . پايه همه جور برده بازي و شكنجه بازي هستم و مقداري هم وسايل براي اين كار دارم . دنبال يك دختر يا پسر مي گردم كه با هم از اين جور كار ها بكنيم و همه جوره به هم حال بديم .
    من آدم خفن و خلافي نيستم ، ولي به اين جور كارها علاقه دارم . اگه كسي مايل بود ، فقط به اين آدرس ايميل بده :
    pexine@gmail.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من حاضرم متولد 75 هستم

      حذف
    2. اگر حاضری میل بزن

      حذف
    3. متولد 71 ام هر کی خواست دست و پاش بسته شه میل بزنه

      حذف
    4. هستم شماره ام ۰۹۹۴۵۲۶۰۸۷۸

      حذف
  11. اگر فيلم بستن دست و پا هم بذاري ممنون ميشم

    پاسخحذف
  12. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
  13. اگه میشه لخت لخت باشن حتی شرت هم نداشته باشن

    پاسخحذف
  14. عكس بيشتر بذار لطفا ديوونتم

    پاسخحذف
  15. اگر کسی حاضره میل بزنه

    پاسخحذف
  16. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  17. علی هستم پایه بستن و بسته شدن البته اگه اهل شکنجه و اینجور چیزایی ایمیل نده اما برای اینکه ببندیم یا من تورو ببندم ایمیل کن تا با هم آشنا شیم
    ایمیل : best.kid1404@gmail.com

    پاسخحذف
  18. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  19. سلام من علی هستم دوست دارم من کسی ببنده جوراب بپوشم بعد ببنده کسی هست ٠٩٣۵٧٢۵٢۶٣۵

    پاسخحذف
  20. آرشم هستم دوست دارم کسی من ببنده هر جوری دوست داره دوست دارم جوراب زنونه بپوشم ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  21. منم دوس دارم جوراب شلواری بپوشم و دست و پام بسته بشه majid.arshia123456@gmail.com

    پاسخحذف
  22. عکس های باحال بستن دست و پا دخترا :
    با لبساسای لاتکس :
    http://bastan-dokhtar.blogspot.com/

    پاسخحذف
  23. به دنبال یک دختر علاقمند به سادیسم از تهران

    سلام به همگی دوستان . من مستر نیما هستم . تاریخ تولد من 67 است . خانه من تهرانه . از نظر اخلاقی ، بسیار مودب و منطقی هستم . در مهندسی ، مدرک فوق لیسانس دارم . در شرکتی که خودم مالک آن هستم کار می کنم . علاقه بسیار خاص و زیادی به ارباب و برده دارم . تعداد تجربیات من در این زمینه بسیار زیاد هست . دانش من در این زمینه ، فوق العاده زیاد هست . وسایلی که برای این کار دارم ، بسیار زیاد هستند . به همراه یک شکنجه گاه که تا به حال ندیده اید ! . دنبال یک خانم مودب تهرانی هستم . رابطه ای واقعی مورد نظرم هست . اگر برای رابطه دودل هستید یا آمادگی ندارید تماس نگیرید . این ها هم راه های ارتباطی من و شما هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  24. جان من اگ میتونی فیلمای تقلا کردن هم بزار ممنون😍

    پاسخحذف
  25. منم می خوام اینجوری بسته شم
    ِِAAKA6179 مال روبیکا ام هست
    اگه اوکی شد میریم تلگرام

    پاسخحذف
  26. خیلی خوب بود عکس های بیشتر در همین رده بذار

    پاسخحذف
  27. یاد دوس پسرم افتادم اون عکس بالایی خیلی شبیه منه.دوس پسرم نمیدونم از کجا این کارا رو یاد گرفته بود من رفته بودم خونش اونم گفته بود که جوراب یادت نره بپوشی بعد داخل که رفته بودم یهو از پشت سر دهنمو با یه چیزی گرفت بعد منو بیهوش کرد ولی جوری بیهوشم کرده بود که میتونستم ببینم اول رفت چسب نقره ای اورد بعد مچ پام و زانوم و روی رونم چسب زد بعد مچ دستم و ارنجم چسب زد بعد من داشتم به هوش میومدم دوتا جوراب از جیبش در اورد کرد توی دهنم بعدش هم چند دور چسب زد روی دهنم چونکه جوراب پام بود خیلی قلقلکم میدادم منم میخواستم بخندم اما همش ممممممممممممممممم میکردم اخرش هم چسبو کند با جوراب دهنمو بست

    پاسخحذف
  28. خب یه شماره بده

    پاسخحذف
  29. سلام یک ایمیل بزنید که فیلم بفرستید که یک پسر نوجوان بسته باشند با چسب نقره ای بعدش شلوار و شورتش رو در بیارید و بامثانه اش ور بروید آدرس ایمیل sq3175196@gmail.com

    پاسخحذف
  30. جالبه سایتت نزدیک ۱۵ ساله که بازدیداش برقرازه میان کامنت میذارن اتفاق نادریه هنوزم هودم پیگیرم و دوس دارم کامنت ایرانی بخونم

    پاسخحذف