۳۹ نظر:

  1. salam agha man mondam chejori azat tashakor konam in vaghean behtarin axi bod ke mitonesti bezari be gholet amal kardi damet garm hardafe azin no 2ya3ta bezar mamnon

    پاسخحذف
  2. عکس بالائی فوق العادس خیلی عالی جلوی دهنشو گرفته. در مورد عکس پایینی هم باید بگم که تا حالا یه همچین مومیایی جالبی ندیده بودم.لطف کن بازم از خانومای مومیایی شده عکس بذار.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عکس بالایی همو پیانیست در حال دزدیدشدن

      حذف
  3. بیچاره زنه دهنش سرویس شد.از سر تا پاش چسب پیچ شده.

    پاسخحذف
  4. salam aghaye ba marefat.pas update chi shod.bacheha zahmat keshidan in hame nazar.ta kei montazer bemonim.man khahesh mikonam az axe payini bishtar bezar ba chasb chan bar dore dahan mibandan ke mohkame mohkam beshe.

    پاسخحذف
  5. این عکس آخر را با چسب نبسته بلکه با سلفون روکش غدا بسته و واقعا شاهکاره ولی باید جایه سوراخشواز جلو و عقب خالی میذاشت تا بتونه ترتیبش بده

    پاسخحذف
  6. من پسر هستم . متولد 67 و از تهران هستم . پايه همه جور برده بازي و شكنجه بازي هستم و مقداري هم وسايل براي اين كار دارم . دنبال يك دختر يا پسر مي گردم كه با هم از اين جور كار ها بكنيم و همه جوره به هم حال بديم .
    من آدم خفن و خلافي نيستم ، ولي به اين جور كارها علاقه دارم . اگه كسي مايل بود ، فقط به اين آدرس ايميل بده :
    pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  7. من میخوام عمه ام را ببندم.
    دوست دارم مثل همیشه یک تاپ کوتاه که از زیرش سوتینش هم معلومه و وقتی خم میشه پستوناش معلوم میشه بپوشه با یک شلوار لی چسبون. ناخون هاش هم لاک قرمز داشته باشه وبلند باشه.
    اول با بیهوش کننده بیهوشش میکنم بعد لختش میکنم.
    اونوقت با بست سیمی و چسب وطناب دستو پاشو میبندم
    بعد سوتین و شورتش رو مچاله میکنمو میذارم تو دهنش بعد با 10 دور چسب روشو میبندم. وقتی این کارا انجام شد شروع میکنم به مالیدن پستون و کسش.
    بعد باهاش ور میرم وشکنجه اش میدم ونیشگون محکمی از پستونای عسلیش میگیرم

    پاسخحذف
  8. in aks aro az koja miyari? rasty to too irani?

    پاسخحذف
  9. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
  10. من یه بسرم کوچیک که بودم همیشه دوست داشتم بسرای دیگه دستوبامو ببیچونن یاببندنم اما روم نمیشد بگم
    دوسدارم جورابای نازک بام کنم دامن کوتا تنگ ببوشم ودستا وباهامو محکم به هم ببندن جوری که بدنم بهم چسبیده شه ودنمو با جسب ببندن



    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همتون یه مشت بچه کونیه خرابین !برین خودتونو بدین راحت شین !

      حذف
  11. خیلی با حاله حالا یکی هم با شلاق بزنش

    پاسخحذف
  12. اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻡ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ. ﻫﻴﭻ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺑﻜﻨﻪ ﻭااااﻱ.

    پاسخحذف
  13. ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪا ﺑﻴﺎﻳﻦ ﻣﻨﻮ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﺑﺒﻨﺪﻳﻦ ﻛﻲ ﺣﺎﺿﺮﻩ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻨﺪﻩ و ﺑﺰﻧﻪ و ﻫﺮ چﻛﺎﺭﻱ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺑﻜﻨﻪ? 09355523136 ﻣﺎﺭﻱ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این شماره تلفن اشتباهه . لطفا با این تلفن تماس نگیرید. یک نفر با من دشمنی داشته این شماره رو گذاشته اینجا. اگر کسی با این شماره تماس بگیره ازش شکایت میکنم.

      حذف
    2. من میام اهل کجایی سلام

      حذف
  14. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  15. علی هستم پایه بستن و بسته شدن البته اگه اهل شکنجه و اینجور چیزایی ایمیل نده اما برای اینکه ببندیم یا من تورو ببندم ایمیل کن تا با هم آشنا شیم
    ایمیل : best.kid1404@gmail.com

    پاسخحذف
  16. داداش خیلی با حال بود مخصوصا پاهاشون که جوراب ندارن بازم از این عکسا بذار تا باهم کلی حال کنیم . ممنون

    پاسخحذف
  17. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  18. من از اینجور حرکات بدم میاد
    پسر 27 ساله من نتونستم به سایدت xlxx.com برم
    باید چیگار کنم
    علاقه خاسی به فیلم های سکسی دارم
    راهنمایی کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باسلام
      در جواب به دوستمون و نظر به راهنمایی همه اعضا وبازدید کنندگان...
      برای راهیابی به سایت های سکسی همه فیلترشکن ها کارایی ندارند٬ مثلا freegait این کار را نمیکند...
      من از فیلترشکنه hotspot استفاده میکنم...
      برای دانلوده این فیلم ها هم نرم افزار دانلود منیجر(IDM) لازم است...
      با این دونرم افزار هرچی فیلم سکسی که دوست دارید دانلود کنید...

      حذف
  19. این آخریه چه جلبه سیلیفون و چسب و مومیایی با قلقلک چه ميشه

    فقط یه سوال اونا چیه به سینه هاش بسته

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من عاشق سلفون و چسب بازی و مومیایی هستم
      اونی که پرسیدی یه جور گیره لغزنده س که به سینه هی یه زن بانداژ شده میزنن که باعث میشه کلی حال کنه اما چون دهنش تو بانداژ بسته شده نمیتونه جیغ بزنه خیلی باحال میشه
      من عاشق مومیایی کردن زن های چاق هستم

      حذف
  20. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  21. زنوبایدمردببنده ,ازاونائی که زنازنارومیبندن حال ننیکنم !

    پاسخحذف
  22. به دنبال یک خانم علاقمند به بی دی اس ام در تهران

    سلام به همگی . من ارباب نیما ( بی دی اس ام ) هستم . در سال 1367 به این جهان اومدم ! . خونه من در تهرانه . رفتار و اخلاق من کاملا خوب و منطقی است . مدرک فوق لیسانس ( مهندسی ) دارم . در شرکت مهندسی خودم مشغول به کار هستم . به طرز بسیار شدیدی به روابط ارباب و برده علاقه دارم . از نظر تجربه ، سال ها است که تجربیات بسیاری دارم . همیشه مطالعه و تحقیق زیادی در این موارد می کنم . بهترین و کامل ترین کلکسیون وسایل این کار رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه در سطح جهانی ! . به دنبال یک خانم تهرانی هستم . رابطه ای حضوری مد نظرم هست . لطفا اگر شک دارید و ممکن است دوستان و آشنایان ، بعدا شما را پشیمان کنند ، تماس نگیرید . این ها هم روش های تماس با من هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  23. ای بابا جا برای کردنش نزاشته

    پاسخحذف
  24. من عاشق بستن و بسته شدن هستم ضمنا من یک ترنسم سعید از مشهد

    پاسخحذف
  25. من عاشق بستن و بسته شدن هستم سعید از مشهد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منم همین تور شمارتو بده برای هم فیلم بفرستیم ماله بسته شدن با چسب پهن

      حذف
  26. بنظرم بهتره دختررو مچ دستشو..ارنجشو..زانوشو..مچ پاشو ببندن..اونم با چسب نقره ای یا با طناب..رو لباسم ی تیکه چسب خوشگل بکشن و بعد دختر تقلا کنه..اینجوری تو عکس دوم یه نمیتونه کاری کنه..فک میکنم جذابیت تو تقلا کردنه

    پاسخحذف
  27. به نظر من ویدئو این عکس رو نشر کنید

    پاسخحذف
  28. منم می خوام اینجوری بسته شم عین عکس ۲
    ِِAAKA6179 مال روبیکا ام هست
    اگه اوکی شد میریم تلگرام

    پاسخحذف
  29. اینجوری یهو غافلگیری یه مرد یقه اتو بگیره محکم اینجوری،سفت دهنتوهم بچسبه کشون کشون ّببره ببندتت جورابشو بکنه تو دهنت

    پاسخحذف