۳۱ نظر:

  1. وای خدا کف پاشو ببینید دارم دیووووووووونه میشم

    پاسخحذف
  2. تورو خدا ازین عکسا زیاد بذار منظورم عکس پایینی بود که دست و پا از پشت بهم متصل هستن و کف پای زنه هم برهنست.

    پاسخحذف
  3. عکس بالایی واقعا سکسی و جذابه...کاش تصویر همین زن با دستو پا و دهن بسته داشتی...
    ممنون...

    پاسخحذف
  4. خیلی عکسات باهاله مخصوصا اون که داره بیهوشش میکنه . لطفا عکس های با هال تر اضافه کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. bia weblog jadid : zandozd.blogspot.ca
      ya email bede be :chloroformedking@gmail.com

      حذف
  5. لطفا کاری کنید که عکس ها فیلتر نشوند و اگر می شود صورتشان معلوم و پایشان برهنه باشد و چیز دار نباشد

    پاسخحذف
  6. پس عكس جديد چي شد من عاشق پا هستم

    پاسخحذف
  7. من پسر هستم . متولد 67 و از تهران هستم . پايه همه جور برده بازي و شكنجه بازي هستم و مقداري هم وسايل براي اين كار دارم . دنبال يك دختر يا پسر مي گردم كه با هم از اين جور كار ها بكنيم و همه جوره به هم حال بديم .
    من آدم خفن و خلافي نيستم ، ولي به اين جور كارها علاقه دارم . اگه كسي مايل بود ، فقط به اين آدرس ايميل بده :
    pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  8. سلام
    من دوست دارم بعد از بستن دخترا اونا رو فلک کنم
    (فلک : زدن کف پای دختر با اشیایی شبیه به چوب ، خط کش ، طناب ، کمر بند ، و ... ) چون برام لذت داره
    اگر دختری دوست دتره فلکش کنم به من ایمیل بزنه و عکس پاهاشو برام بفرسته .
    E_mail: falaka.gril@yahoo.com

    پاسخحذف
  9. عاشق عکس پایینیه شدم محشره پای لخت دهنشم سفت بسته شده از پشتم دست و پاش بهم وصله محشره

    پاسخحذف
  10. chera das nakarde too shortesh avalie?

    پاسخحذف
  11. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  12. علی هستم پایه بستن و بسته شدن البته اگه اهل شکنجه و اینجور چیزایی ایمیل نده اما برای اینکه ببندیم یا من تورو ببندم ایمیل کن تا با هم آشنا شیم
    ایمیل : best.kid1404@gmail.com

    پاسخحذف
  13. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  14. سلام من علی هستم دوست دارم کسی من ببنده یی جوارب مشگی شیشه پبوشم بعد من ببنده ٠٩٣۵٧٢۵٢۶٣۵

    پاسخحذف
  15. وبلاگ جدید راه اندازی شده همه بیاید اونجا

    پاسخحذف
  16. عکس های باحال بستن دست و پا دخترا :
    با لبساسای لاتکس :
    http://bastan-dokhtar.blogspot.com/

    پاسخحذف
  17. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  18. سلام من اهله بستن بسته شدن هستم البته بدون شکنجه اگه کسی از همدان مالیه به ایمیل من پیام بده ایمیل من farzinz80@yahoo.com

    پاسخحذف
  19. به دنبال دختر علاقمند به بی دی اس ام در تهران

    سلام به همه دوستان و عزیزان . من نیما هستم و ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 1367 وارد این جهان شدم ! . خونه ام تهرانه . اخلاق و رفتارم کاملا خوب و منطقی هست . مدرک من فوق لیسانس هست . در شرکت بزرگ مهندسی خودم کار می کنم . بسیار زیاد ، به روابط ارباب و برده علاقه دارم . تجربه های بسیار متعدد و زیادی هم دارم . همواره در این موضوعات ، مطالعه و تحقیق می کنم . کلکسیونی از سفارشی ترین وسایل و تجهیزات رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه در سطح بین المللی ! . به دنبال یک دختر تهرانی هستم . دوستی و رابطه کاملا حضوری و واقعی مد نظرم هست . لطفا اگر برای دوستی و رابطه شک دارید تماس نگیرید . روش های تماس با من ، این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  20. سومین خیلی خوب بسته شده دوست دارم انجا بودم و خودم می بستنش

    پاسخحذف
  21. سلام. اسم من امین هست. خیلی دوست دارم که بسته بشم. اگه کسی هست لطفا خواهشا بگه

    پاسخحذف
  22. سلام . من ماریا هستم چهارده سالمه دوست دارم بسته بشم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایمیل بده من میبندمت یا شمارتو بده

      حذف
    2. شمارتو بده خودم میام میبندمت

      حذف
    3. این شماره منه ۰۹۹۰۹۱۳۰۸۱۸
      من هم می خوام بسته شم

      حذف
  23. من میخوام دوست دخترمو مثل عکس پایینی ببندم، از نظرتون بستمش چیکارش کنم؟؟؟:)))

    پاسخحذف
  24. وای شما مردا چرا انقد عوضی هستین؟ چرا میخاین ببندین آخه؟؟

    پاسخحذف