۶۹ نظر:

  1. عکس بالائی کف پای باحالی داره.عکس پایینی دهنش خوب بسته شده.

    پاسخحذف
  2. salam man hamoniam ke nesbat be axaye ghabli eteraz dashtam.agh in dafe ali bod nazare hamaro be khodet jalb kardi in alie damet garm

    پاسخحذف
  3. ax payini va on momiayie fogholade dod.lezat bordam.faghat nazara be hade nesabesh reside man 3 bar sar zadama vali be roz nakardia!!!!!

    پاسخحذف
  4. دمت گرم با ایرانیاش بیشتر حال کردم
    وووووووو

    پاسخحذف
  5. سلام
    من دخترم
    ولی خیلی هره ای
    یعنی چی دوست دخترتونو بیارین خونه پاشو قلقلک بدین؟
    وای کلی خندیدم
    خیلی شیرینی
    ولی کارات زشته
    بچه پررووووووووووو
    ادم با نا محرم نمیحرفه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه اين طوره بايد ى دزد وارد خونت بشه بعد دست وپاتو ببنده بعد همه ى پولاتو بدزده

      حذف
  6. عکس دومی مثل دختر همسایمونه
    خیلی دوست داشتم اینطوری ببینمش

    پاسخحذف
  7. عکس پایینیه خیلی حشری کنندس
    دوست داشتم حسابی تو همین حالت از روی جوراب مامانی سفیدش پاهاشو حسابی میمالوندم
    و نیشگون ازش میگرفتم
    اونم میخواست جیغ بزنه ولی نمیتونست و با دهن بسته گریه میکرد
    فکر کنم 16 سالشه
    گریه کردن دختر جوون با دهنه بسته باید دیدنی باشه
    نه ؟؟؟

    پاسخحذف
  8. دست دردنکنه خیلی باحال بودفقط یکمی سکسیش کن یعنی بروتومایه هایه بکن بکن خودت که بهترمی دونی

    پاسخحذف
  9. خیلی احمقانه است که دنبال ارضا هوستون این طوری می گردید.در واقع عین آدم های بد بخت و درمونده می مونید که از در موندگی خودتون به یه عده دست و پا بسته بخندید و کیف کنید. الان هیچ فرقی نمی کنه یکی عین خودتون(مخصوصا مردها) لخت و عور کنند به کل هیکلت بی مایه تون بخندن و حال کنند. اگر ذره ای می خندیدم یا حال می کردم، باید به سلامت روان خودم شک میکردم. الان بپایید خیس نشید، خودتون هدر بدین بچه....

    پاسخحذف
  10. به روایتی مادرشون گاییدست www.khiyanat67@gmail.com

    پاسخحذف
  11. سلام خیلی باحاله دمت گرم مارو از بیکاری در میاریخداونده متعال اجرت بدهد www.khiyanat67@gmail.com

    پاسخحذف
  12. اینو خیلی خوب بستن فقط باید مجبورش کنی تکیه بده به دیوار و بعد جلوی پاهاش بشینی تا نتونه پاهاشو دراز کنه بعد یه کاری بکنی که فقط اشک و آب بریزه...HM

    پاسخحذف
  13. من پسر هستم . متولد 67 و از تهران هستم . پايه همه جور برده بازي و شكنجه بازي هستم و مقداري هم وسايل براي اين كار دارم . دنبال يك دختر يا پسر مي گردم كه با هم از اين جور كار ها بكنيم و همه جوره به هم حال بديم .
    من آدم خفن و خلافي نيستم ، ولي به اين جور كارها علاقه دارم . اگه كسي مايل بود ، فقط به اين آدرس ايميل بده :
    pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  14. سلام اگه ميتوني كه انشاالله بتونين فيلم بستن دست و پا هم بگذار و يا به ادرس زير برام بفرست.
    www.farshidkhajavi@yahoo.com

    پاسخحذف
  15. من از كف پا خوشم مياد

    پاسخحذف
  16. حیف زن نیست که دستشو ببندی .. باید باهاش عشق بازی کنی .. زنها خیلی لطیف و نازکند .. باید دست و پای ما مردا رو ببندن تا زنه هر کاری دوست داره با ما بکنه

    پاسخحذف
  17. خاک تو سرتون. مثل حیوون میمونین.شما مردا فقط دنبال این چیزا هستین حیوونا.یکی مادر و خواهر خودتونو جلو چشمتون بکنه ببینین چه حالی بهتون دست میده بی غیرتای لاشی

    پاسخحذف
  18. خاک تو سرتون...!
    یکی ناموستونو جلو چشمتون بکنه خوبه؟ لاشی هااا!!؟؟!

    پاسخحذف
  19. من الهامم 31 سالمه.قضیه اون دفعه رو که گفتم پسر8 سالم منو بست رو یادتون.الآن دیگه خودم بهش پیشنهاد میدم.اون هر روز میاد دست و پامو میبنده هروزم به یه نحوی.ولی دیگه خسته شدم.میخوام یه نفر دیگه بیاد منو ببنده.بهمم ایمیل بزنید.من عاشق اینم که پاهام از مچ دست تام هم از مچ و از پشت.زیر زانو و آرنجمم بسته شه.در ضمن چسب نقره ا یا دستبند فراموش نشه.چون خیلی دوست دارم به پاهام دستبند بزنن.پس هرکی دوست داره دست و پامو ببنده ایمیل بده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام الهام دوست دارم اینکارو باهات کنم

      حذف
    2. سلام ایمیلت کو پس!؟؟

      حذف
    3. خب چرا الکی می گی وقتی ایمیلتو ندادی؟!

      حذف
    4. ابجی ایمیلتو واسم بفرست

      حذف
    5. سلام من میام

      حذف
    6. سلام منم دوست یی دختر بیاد دست پا ببنده پاشو لیس بزنم کرجی هست

      حذف
    7. این ایمیل من amirhu342@gmail.com پیام بده

      حذف
  20. من پسرم..متولد 68 اهل تهران هستم..خدا جنس لطیفو آفرید که مکمل ما باشه نه وسیله دستمون که هر کاری بخوایم باهاشون بکنیم..زنا مال ما هستن ولی آدم از مالش محافظت میکنه نه اینکه اذیتشون کنه..نمیخوام حرفای بچه مثبتارو بزنم اگرم مثبت بودم تو این سایت نبودم..
    بیاید یکم دست از نر بودنمون برداریمو مرد باشیم..دخترا به یکی نیاز دارن که مرد باشه نه نر..مرسی که نظرمو خوندین.

    پاسخحذف
  21. این پاسخ الهام 31 ساله هست من حاضرم 20 بار این کارو کردم 15 ساله arashhp

    پاسخحذف
  22. پاسخ الهام. ایمیل تو چیه؟منم مثل این دوست بالایی ام اما من 12 سالمه منم arash

    پاسخحذف
  23. پسر اگه عكسايي مانند پاييني داري،به ايميلم بفرست:loveboyloveboy71@yahoo.com

    پاسخحذف
  24. age ax az sex ba in halat darid bezarid

    پاسخحذف
  25. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حال میده با تمام کسایی که نظر دادن بریم دختر دزدی البته اگه سنتون زیر ۱۸ سال هست کیف میده هرکی موافق بنویس من موافقم 😃🙃

      حذف
    2. ایمیل من yasali808@gmail.com موافقی به این پیام بده

      حذف
  26. عكس بالايى خوب دست و پاش بسته شده ولى براى من ى سوال هست شما وقتى اين دخر ها رو ميدزدين بعدن باهاشون چيكار ميكنيد

    پاسخحذف
  27. ازعکس بالایی خوشم اومد ولی دهن دختره سرویس شد

    پاسخحذف
  28. علی هستم پایه بستن و بسته شدن البته اگه اهل شکنجه و اینجور چیزایی ایمیل نده اما برای اینکه ببندیم یا من تورو ببندم ایمیل کن تا با هم آشنا شیم
    ایمیل : best.kid1404@gmail.com

    پاسخحذف
  29. سلام من علی هستم عاشق اینم کسی دست پا دهنم ببنده من همه جوره پایه هستم تورو خدا به من زنگ بزنید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  30. man ali hastam hame joore paye hastam
    09357252635

    پاسخحذف
  31. man ali hastam hame joore paye hastam
    09357252635

    پاسخحذف
  32. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  33. اااااخخخخخ اولیش باید کف مالی بشه بعد تو وان خونه قلقلک و صدای اووووووم

    پاسخحذف
  34. آرشم دوست دارم بسته بشم جوری اصلا تکون نخورم ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  35. منم دوس دارم جوراب شلواری بپوشم و دست و پام بسته بشه majid.arshia123456@gmail.com

    پاسخحذف
  36. عکس های باحال بستن دست و پا دخترا :
    با لبساسای لاتکس :
    http://bastan-dokhtar.blogspot.com/

    پاسخحذف
  37. الهام و مهسا لطفا به آدرس من ایمیل بزنید iranianactressesgagged@gmail.com

    پاسخحذف
  38. به دنبال یک دختر علاقمند به مازوخیسم در تهران

    سلام به همگی دوستان و عزیزان . من نیما هستم و مستر هستم . تاریخ تولدم 67 هست . خانه من در تهران هست . از نظر اخلاق ، بسیار خوب و مودب هستم . در رشته مهندسی فوق لیسانس گرفته ام . در شرکتی که خودم اون رو درست کرده ام کار می کنم . علاقه بسیار زیاد و خاصی به رابطه مستر و اسلیو دارم . تجربه من در این روابط بسیار زیاد هست . علم و آگاهی فوق العاده زیادی در این باره دارم . کامل ترین و پیشرفته ترین وسایل رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه عجیب و جالب ! . به دنبال یک خانم مودب تهرانی هستم . رابطه واقعی مورد نظرم هست ، نه مجازی . لطفا اگر ممکنه به هر دلیلی پشیمان بشوید ، تماس نگیرید . روش های ارتباطی من و شما هم این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  39. آدرس وبلاگی درباره ی بچه دزدی می خواستم

    پاسخحذف
  40. من عاشق بستن دست و پای پسر بچه هام

    پاسخحذف
  41. من عاشق بستن دختر هام
    کلک

    پاسخحذف
  42. من عاشق بستن دختر هام
    کلک

    پاسخحذف
  43. خیلی نازه جووووون حال میده کونشو بکنی عجب ساپورتی داره خوش بحال کسی که این خوشگله مال اون باشه

    پاسخحذف
  44. من دوست دارم یکی منو با چسب نقره ای ببنده

    پاسخحذف
  45. ناشناس 9 یه توضیحی از خودت نمیگی؟ اصلا پسری یا دختر؟

    پاسخحذف
  46. غیر از عکس، فیلم هم میذارین؟

    پاسخحذف
  47. عکس پایینی معرکس
    جوراب شلواری چسب نقره ای وایـــــــــی
    منی ک دخترم دارم برای این داف کوچولو آب دهن را میندازم🤤🤤🤤

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایمیل یا شماره تلفن بده میتونم ببندمت مثل همینا سلطان

      حذف
  48. کاشکی فیلم هم بزاری از تقلا کردناشون چون معلومه خیلی حشری تر میشن🔞🤤

    پاسخحذف
  49. وای عالی خیلی دوست دارم دختر خاله ام رو اینجور ببینم

    پاسخحذف
  50. منم می خوام اینجوری بسته شم
    ِِAAKA6179 مال روبیکا ام هست
    اگه اوکی شد میریم تلگرام

    پاسخحذف