۲۰ نظر:

  1. هر سه عکس واقعا" حشری کنندست.سه تا کرم خاکی.

    پاسخحذف
  2. دانیال جان...دوست عزیز مثل سبک عکس وسطی زیاد کار بذار...جوری که باسن مبارک این خانوما کاملا مشخص باشه...ممنون از زحماتت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داشتم نظرتو میخوندم دیدم مامانم بالا سرمه😩😂😂😂😂😂😂

      حذف
  3. عکس بالائی خیلی بهتره پاهاشو به گردنش بسته امکان نداره بتونه خودشو آزاد کنه.

    پاسخحذف
  4. بالایی خیلی باهاله مخصوصا اینکه کف پاشم بسته شده و جوراب پاش نیست

    پاسخحذف
  5. اگه میشه بسته باشن وازناحیه ی پاگل یک جایی دارباشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@

    پاسخحذف
  6. ﻣﻨﻢ ﻣﻴﺨﻮااااااﻡ. ﻳﻜﻲ ﺑﻴﺎﺩ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻨﺪه. ﻛﺴﻲ ﻧﻴﺴﺖ? 09355523136
    ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮاﺩ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ ﻣﺤﻜﻢ و ﻧﺘﻮﻧﻢ ﺗﻜﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻡ. ﺑﻌﺪ ﺑﻴﻔﺘﻴﻦ ﺑﻪ ﺟﻮﻧﻢ و ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﺩﻭﺱ ﺩاﺭﻳﻦ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺑﻜﻨﻳﻦ. 09355523136 ﻣاﺭﻱ

    پاسخحذف
  7. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  8. آرشم دوست دارم من کسی ببنده ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  9. منم دوس دارم جوراب شلواری بپوشم و دست و پام بسته بشه majid.arshia123456@gmail.com

    پاسخحذف
  10. ممنون می شم از انگشت کردن توی مقعد زن عکس بذاری

    پاسخحذف
  11. به دنبال یک دختر علاقمند به باندیج در تهران

    سلام به تمامی خوانندگان این پیام . من نیما هستم و اربابم . من متولد سال 67 هستم . ساکن تهران هستم . اخلاق خوب و منطقی و آرومی دارم . در مقطع فوق لیسانس تحصیل کردم . یک شرکت بزرگ و بین المللی مهندسی دارم . عاشق روابط ارباب و برده هستم . تجربه های متعددی در این زمینه دارم . از طریق مطالعه ، دانش زیادی گرد آوری کرده ام . تجهیزات و وسایل بسیار زیادی هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه فوق حرفه ای ! . به دنبال دختر مودبی از تهران هستم . نوع رابطه ، واقعی هست . لطفا افرادی که هیچ چیزی در این مورد نمی دونند تماس نگیرند . می تونین زنگ بزنین یا ایمیل بفرستید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی زحمت از انگشت کردن بزار ممنون

      حذف
  12. به دنبال یک خانم علاقمند به سادیسم از تهران

    سلام به همگی خوانندگان . من مستر ( نیما ) هستم . تاریخ تولد من 1367 است . خونه من در تهران هست . اخلاق من ، کاملا خوب و مودب و منطقی است . تحصیلات من ، فوق لیسانس هست . مالک و مدیر عامل شرکت خودم هستم . به روابط اسلیو و مستر علاقه زیادی دارم . تجربه ای که در این روابط دارم ، فوق العاده زیاد هست . علم و دانش بسیار گسترده ای در این زمینه دارم . پیشرفته ترین و بهترین وسایل برده داری رو هم دارم . یک شکنجه گاه خفن هم دارم ! . دنبال یک دختر از تهران هستم . دوستی حضوری مد نظرم هست ، نه اینترنتی . لطفا اگر ممکنه بعدا غیب شوید و بپیچانید ، تماس نگیرید . روش های ارتباط با من ، این موارد هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  13. من دوست دارم یکی منو ببنده

    پاسخحذف
  14. خاک تو فرق سر همتون.بیمارهای روانی.بیاید تا خودم همتون رو ببندم به درخت تا میخورید بزنمتون.😅

    پاسخحذف
  15. من دوست دارم یکی پیدا بشه محکم رو صندلی ببندمش

    پاسخحذف