۱۰ نظر:

  1. باید لخت باشه

    پاسخحذف
  2. باهات موافقم اگه لخت نباشه هال نميده

    پاسخحذف
  3. آرشم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک برده خانم خوب از تهران هستم

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه . ارباب نیما هستم . در سال شصت و هفت متولد شده ام . در شهر تهران هستم . اخلاق خیلی خوب و منطقی دارم . در مقطع فوق لیسانس درس خونده ام . مدیر عامل یک شرکت مهندسی هستم . علاقه بسیار زیادی به روابط ارباب و برده دارم و خودم ارباب هستم . تجربه های خیلی زیادی هم در این زمینه دارم . در طول سال ها ، علم و دانش زیادی رو در این باره گرد آوری کرده ام . وسایل و تجهیزات بسیار مفصل و پیشرفته ای رو به صورت شخصی دارم . یک محل شکنجه بسیار حرفه ای شخصی رو هم دارم . به دنبال دختر خانم مودبی از تهران هستم . نوع دوستی و رابطه ، حضوری و واقعی است . لطفا افرادی که امکان رابطه حضوری ندارند ، تماس نگیرند . می تونید از راه های زیر با من در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. زنه حسابی زورش گرفته که زورش نرسیده و نمیدونه چه شکنجه هایی از طرف اون زنه می خواد بکشه

    پاسخحذف
  6. من بیشتر از عکس فیلم دوس دارم ک وقتی دارن تقلا میکنن ولی نمیتونن کاری کنن ببینمشون🤤
    خیلی دوس دارم ی دافو بگیرم با طناب ببندم دهنشم چسب بزنم بد از تقلاهاش فیلم بگیرم خیلی حال میدع😍🤤

    پاسخحذف
  7. این دختره که داره میبندتش رو زیاد دیدم تو عکسا

    پاسخحذف