۱۳ نظر:

  1. salam.ba arze tashakor az to man asheghe in joor axam ke dahaneshoon intori baste shode bashe.in alie.age mishe axayi bezar ke chasb chanbar dore dahan pichide shode bashe.bazam mamnoon.

    پاسخحذف
  2. اصلا" باورم نمیشه خیلی شبیه دختر عموی منه که اتفاقا" بچه که بودیم چند بار تو بازی دست و پا و دهنشو بستم.

    پاسخحذف
  3. شبیه دخترای ایرانیه اگه نمیتونی عکس ایرانی بذاری حداقل عکسایی بذار که دختراش شبیه دخترای ایرانی باشن.

    پاسخحذف
  4. شبیه دخترای ایرانیه اگه نمیتونی عکس ایرانی بذاری حداقل عکسائی بذار که دختراش شبیه دخترای ایرانی باشن.

    پاسخحذف
  5. salam haji pas kei beroz mikoni.dar zemn say kon azin mozoe sexi va dastanha be sabke khodemon bishtar baramon begi.mamnon

    پاسخحذف
  6. بیچاره ناامیدی از قیافش میباره. معلومه که دیگه تسلیم شده و تقلا نمی کنه.

    پاسخحذف
  7. خوشگله خودت بدت نمیاد بازت میکنم بشرطی که بری او زاکت بافتنی تنگ و دامن تنگ چاک دارو با بند جوراب و جوراب توری بپوشی بیایی تا حسابی ببندمت و یک حال حسابی باهم بکنیم

    پاسخحذف
  8. علی هستم دوست دارم بسته بشم ۰۹۴۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  9. به دنبال یک برده خانم هستم

    با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان . من ارباب نیما هستم . متولد سال شصت و هفت . در تهران ساکن هستم . اخلاقم بسیار خوب ، منطقی و آرومه . کارشناسی ارشد دارم . یک شرکت مهندسی را مدیریت می کنم . علاقه ای وصف نشدنی به ارباب و برده دارم و ارباب هستم . تجربیات بسیار زیادی در این روابط دارم . علم و دانش بسیار زیادی نیز در این مورد دارم . وسایل بسیار کاملی رو برای رابطه ارباب و برده تدارک دیده ام . یک شکنجه گاه حرفه ای شخصی رو هم برای خودم دارم . به دنبال خانمی مودب از تهران هستم . نوع رابطه مورد نظرم ، واقعی و حضوری است . لطفا افرادی که نمی تونن اعتماد کنند ، تماس نگیرند . از راه های زیر برای تماس با من استفاده کنید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  10. داره این خانم جون می دن ههههههخه

    پاسخحذف
  11. خیلی خوب میشد اگ فیلم هم از تقلا کردن میزاشتی خیلی حشریع🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

    پاسخحذف
  12. زوج هستیم از شمال مازندران دنبال یه برده دختر هستیم ۰۹۳۶۱۱۳۰۳۴۲

    پاسخحذف