۵ نظر:

  1. یاد اولین دوست دخترم که خیلی دوستش داشتم بخیر وقتی مامان اینا میرفتن بیرون می اوردمش خونه یک ژاکت قرمز رنگ داشت که می گفتم اونو می پوشید با شلوار بافتنی قرمز و و کفش قرمز پاشنه بلند بعد با هم بازی می کردیم ورق یا پلی استیشن می بردمش
    و به جای پول می بستمش اوائل فکر میکرد دیوونه ام
    ولی بعد کم کم خوشش اومد بعضی وقتها زنگ میزد می گفت میای منو بسته بندی کنی یا اینکه از وقت بسته بندی شدنم گذشته یا حرفمو گوش نمی داد و لج می کرد و بعد می گفت آخه خیلی وقته که بسته نشدم باید ادب بشم.

    پاسخحذف
  2. دستاشو با طناب محکم می بستم و مخصوصا طوری اینکارو می کردم که سینه هاش که بزرگ هم بودن بزنن بیرون گاهی یه دگمش باز مشد بعد پاهاشو می بستم اونم با چشمای پر ا ز تعجب نگاهم می کرد و می گفت یه وقت کاری باهام نکنی منم می بوسیدمشم و یک توپ پلاستیکی می کردم تو دهنش و اونم واقعا مقاومت می کرد و نمیگذاشت و من بزور اینکارو می کردم بعد شروع می کردم با سینه هاش بازی کردن از روی لباس اونم بشدت تقلا می کرد جلوی آینه از پشت بغلش می کردم و محکم با سینه هاش بازی می کردم کم کم آروم می شد و تقلا نمی کرد بعد برگش مگردوندم و دهنشو باز می کردم و در همان حال بی حالی قبل از اینکه بتونه اعتراض کنه می بوسیدمش اساسی و بعد یکدفعه توپ لاستیکی رو دوباره می کردم تو دهنش و اون در حال نننننننننننننننه اعتراض می کرد بعد اعتراضش تبدیل به مممممممممممممممممممممم می شد
    بعد یکسری لنت (نوار دوچرخه) قرمز شفاف داشتم که با اون حسابی دوباره می بستمش و اون در این حال حسابی بی حال شده بود.

    پاسخحذف
  3. سلام واقعا خسته نباشی.ازت میخوام که عکسهای دخترخانوما با پارچه باشه طوری که دندوناشونم معلوم باشه.اگر نشد با چسب پهن شیشه ای. بازم ممنونم.به امید عکسهای بیشتر.

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر برده خوب از تهران هستم

    سلام به همه . نام من نیما است . متولد سال 1367 . در تهران هستم . اخلاق من خیلی آروم و خوب و منطقی است . کارشناسی ارشد خونده ام . یک کمپانی مهندسی دارم . علاقه شدیدی به رابطه ارباب و برده دارم و ارباب هستم . تجربه بسیار زیادی در مورد این روابط دارم . دانش و علم زیادی نیز در این مورد دارم . مجموعه بسیار کامل و مفصلی از وسایل رو برای این رابطه دارم . یک شکنجه گاه شخصی و خصوصی هم برای خودم دارم . به دنبال دختری مودب از تهران هستم . نوع رابطه ای که من می خواهم ، حضوری است . لطفا افرادی که با این موضوع هیچ آشنایی ندارند تماس نگیرند . لطفا از روش های زیر برای تماس استفاده کنید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. تا حالت دقت کردین توی کاراته که میگن( حوس)و دو تا دستاشونو میارن بغل پهلوشون این خانم هم همین کار رو کردند

    پاسخحذف