۹ نظر:

  1. دستت درد نکنه این همون عکسیه که میخواستم دست و پا از پشت به هم بسته شده دهنشم که بستست پاهاشم که برهنهست فقط باید مممممممممممممم کردنش هم بشنویمو تقلا کردنشو ببینیم و لذت ببریم.لطفا" از این عکسا بیشتر بذار. ممنون

    پاسخحذف
  2. حالا آمادس واسه قلقلک کف پا.

    پاسخحذف
  3. آرشم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  4. من نازنینم بیین ببندینم و اگر خواستین بکنیدم کون میدم۰۹۰۱۶۱۸۴۸۸۲

    پاسخحذف
  5. لطفا یک گالری از پا های برهنه انه و قلقلک و شکنجه کف پا بگذارید

    پاسخحذف
  6. به دنبال برده دختر از تهران هستم

    سلام به همه دوستان که این پیام رو می بینند . نیما هستم . در سال 67 متولد شده ام . تهران هستم . اخلاق خوب و آرومی دارم . فوق لیسانس هستم . مالک یک شرکت مهندسی هستم . علاقه زیادی به رابطه ارباب و برده دارم و ارباب هستم . چندین سال در این روابط تجربه دارم . دانش زیادی را نیز در این مورد گرد آوری کرده ام . وسایل بسیار کامل و مفصلی را برای رابطه ارباب و برده دارم . البته یک شکنجه گاه شخصی و خصوصی رو هم برای خودم دارم . به دنبال دختر خانمی از تهران هستم . نوع رابطه مورد نظر من ، حضوری و واقعی است . لطفا افرادی که قصد مزاحمت دارند تماس نگیرند . از راه های زیر با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  7. آقای مدیر نمیخوام بحس چیزیو وسط بیارم ولی تو داداشم اگر از این عکس ها بزاری شرط می بندم همه بالای4تا نظر بدن ببین دارم باهات شرط می بندم( دست وپاش به هم متصل باشه و جوان باشد و حتما توی افزایش نظراتت موثره )
    این حرفی که میزنم تجربه ی سالها کار من در این زمینه بوده

    پاسخحذف
  8. زوج هستیم از مازندران دنبال یه برده دختر هستیم ۰۹۳۶۱۱۳۰۳۴۲

    پاسخحذف