۹ نظر:

  1. وای خدا این عکس یه شاهکاره.باورم نمیشه یه دختر اینطوری بسته شده.

    پاسخحذف
  2. به دنبال یک برده خوب از تهران هستم

    سلام به تمامی افرادی که این پیام رو می خونند . اسم من نیما است . متولد سال 67 . تهران زندگی می کنم . اخلاقم بسیار خوبه ! . فوق لیسانس خونده ام . یک شرکت مهندسی دارم . به روابط ارباب و برده علاقه زیادی دارم و ارباب هستم . در این رابطه ، چندین سال تجربه دارم . در این مورد دانش زیادی دارم . یک کلکسیون بسیار کامل از وسایل ارباب و برده رو هم دارم . البته یک شکنجه گاه خصوصی هم برای خودم دارم . به دنبال خانمی از تهران هستم . دوستی حضوری مد نظر من است . لطفا آقایان محترم تماس نگیرند . با روش های زیر با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  3. این دختر باید تا آخر عمرش اینطوری باشه و تقاس پس بده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تقاص چی ؟ دختر ها خوب میشه بنظرم تقاص پس بدن باهاشون این کار رو کرد

      حذف
  4. خیلی خیلی خیلی بیشوری

    پاسخحذف
  5. خو تقاص چی لامصب الکی که نمیشه

    پاسخحذف
  6. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍🚶🏼‍♂️🚶🏼‍♂️🚶🏻‍♂️💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخحذف