۲ نظر:

  1. به دنبال برده ای از تهران هستم

    سلام . نیما هستم ، متولد 67 از تهران . از نظر اخلاقی آروم و منطقی هستم . فوق لیسانس و شرکت مهندسی دارم . مدت ها است که به ارباب و برده و بی دی اس ام علاقه دارم . در این زمینه ، تجربیات و دانش زیادی دارم و کاملا حرفه ای هستم . کلکسیونی از بهترین و نایاب ترین وسایل رو برای ارباب و برده دارم . یک شکنجه گاه بسیار خاص و ویژه و شخصی هم در تهران دارم . به دنبال دختری از تهران هستم که اخلاق خوبی داشته باشه و به ارباب و برده علاقمند باشه . دوستی حضوری و واقعی مد نظرم هست . اگر شخصی مایل به آشنایی است ، این ها روش های تماس با منه :
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  2. سلام من علاقه دارم که یک نفر یک هویی بیاد من رو در حال پیدا روی بدزده و بندازه صندوق عقب یک ماشین و ببره توی یک خونه آپارتمان و دست و پاهام رو ببنده خیلی سفت و بهم زل بزنه و بگه که کاراش رو براش انجام بدم و پاهاش رو لیس لیس کنم و شب هم من رو بندازه توی یک صندوق چیزی ولی خفه نشم و کلا شب من رو یک جای خفه بندازه
    شماره تلگرام ۰۹۹۴۵۲۶۰۸۷۸

    پاسخحذف