۱۰ نظر:

  1. تو رو خدا ازین عکسا بیشتر بذار من خیلی دلم میخواد با دستم جلوی دهن یه زن رو بگیرم.

    پاسخحذف
  2. سلام ین عکس ها را زید بذار باتشکر

    پاسخحذف
  3. سلام .دمت گرم خیلی باحالی.اگرمیشه عکس این خانوم خوشکلارو قبل ازگرفتن دهنشونم بذار.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عکسای دخترایی که بیهوش شون کردن هم بزار.زمانی که دارن بیهوش شون میکننم بزار.ممنون ازت

      حذف
  4. کسانی که به عکس دهن گرفتن یا بیهوش کردن با کلوروفرم علاقه مندن به این ادرس ایمیل بزنید تا براتون عکس بدم
    chloroformedking@gmail.com

    پاسخحذف
  5. علی هستم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  6. نیاز به یک برده دختر در تهران

    با سلام و عرض احترام به تمامی دوستان . من نیما (ارباب) هستم . متولد سال 67 هستم . در شهر تهران زندگی می کنم . اخلاق بسیار خوب و آرومی دارم . فارغ التحصیل فوق لیسانس هستم . مالک و مدیر عامل یک شرکت مهندسی هستم . ارباب هستم و به روابط ارباب و برده علاقه زیادی دارم . تجربه های بسیار مختلفی رو در این باره دارم . با مطالعه ، علم و دانش زیادی رو هم به دست آورده ام . وسایل شخصی بسیار کامل و مفصلی رو برای ارباب و برده دارم . یک محل بسیار خصوصی و شخصی رو به عنوان شکنجه گاه دارم . به دنبال خانمی با اخلاق خوب از تهران هستم . نوع این رابطه دوستی مد نظر من ، کاملا واقعی و حضوری است . لطفا افرادی که رابطه حضوری براشون مقدور نیست تماس نگیرند . می تونین با روش های زیر با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف