۴ نظر:

  1. من دوستدارم این طوری معلوم باشه

    پاسخحذف
  2. زود زود بروز کن خواهش
    gamirhossin@gmail.com
    از عکسای توب برای من بفرست

    پاسخحذف
  3. آرشم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک خانم ، جهت رابطه پر از لذت ارباب و برده

    با عرض سلام به هر کسی که این پیام رو می خونه . بنده نیما هستم و ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 1367 شمسی ( خورشیدی ) متولد شده ام . از شهر تهران هستم . اخلاق من ، کاملا مودب و منطقی و آرام هست . دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم . در شرکت خودم ، پروژه ها را مدیریت می کنم . اصلی ترین علاقه من ، روابط ارباب و برده است . تجربه های من ، فوق العاده متعدد بوده . علم و آگاهی بسیار وسیعی درباره ارباب و برده دارم . تجهیزات کاملی برای روابط مستر و اسلیو هم دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) بسیار شگفت انگیز هم دارم ! . به دنبال خانمی خوش اخلاق و مودب هستم . دنبال رابطه کاملا ریل ( واقعی ) هستم . اگر پسر هستید تماس نگیرید . روش های تماس و ارتباط با من هم این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف