۱۰ نظر:

  1. به به چه خوشگل دهنت بسته شده خانومی حالا تا می تونی ممممممممم کن وتقلا کن ببینم کی ازادت می کنه

    پاسخحذف
  2. خدایا چه جالب آرزومه یکبار از نزدیک همچین چیزی رو ببینم.در ضمن دهنی که با پارچه بسته شده باشه بیشتر از نوار چسب حال میده.مثل همین عکس.

    پاسخحذف
  3. salam,be nazare man dokhtaraee ke labo dandunaye ghashangi daran byd ba parche basta she dahaneshun.

    پاسخحذف
  4. منم دوست دارم کسی من ببند ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  5. آرشم دوست دارم کسی دست پا دهنم ببنده ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  6. یه دنبال یک دختر خانم جهت رابطه پر هیجان میسترس و اسلیو

    با سلام به خدمت خوانندگان این پیام . من مستر نیما ، ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 67 شمسی متولد شده ام . محل سکونت و کار من در تهران هست . از نظر رفتاری ، کاملا مودب و منطقی هستم . دارای مدرک فوق لیسانس هستم . کار و شغل من ، مدیریت شرکت مهندسی خودم هست . علاقه اصلی و مهم من ، روابط مستر و اسلیو است . تعداد تجربه هایی که داشتم ، بسیار زیاد بوده . و البته در این روابط ، بسیار تحقیق و مطالعه می کنم . وسایل بی دی اس ام فوق العاده زیادی هم دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) پیشرفته هم دارم ! . به دنبال یک خانم خوش اخلاق و مودب هستم . به دنبال رابطه ای ریل ( حضوری و واقعی ) هستم . اگر هیچ دانشی در این باره ندارید ، لطفا تماس نگیرید . این هم راه های ارتباط با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف