۴ نظر:

  1. چقدر دلم میخواست من دستمو بذارم رو دهنش

    پاسخحذف
  2. زنگ بزنید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  3. به دنبال یک دختر ، برای رابطه پر لذت ارباب و برده

    سلام به هر کسی که این پیام رو می خونه . من نیما ، مستر و ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 1367 شمسی به دنیا آمده ام . محل کار و سکونت من در تهرانه . از نظر رفتار و اخلاق ، بسیار مودب و منطقی و صبور هستم . دارای مدرک ارشد هستم . در شرکت مهندسی خودم ، کارها را مدیریت می کنم . روابط ارباب و برده ، علاقه مهم و اصلی من در زندگی است . تعداد تجربه هام ، فوق العاده زیاد بوده . البته تحقیق و مطالعه همیشگی هم در این مورد دارم . وسایل زیادی برای روابط مستر و اسلیو دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) فوق العاده جالب هم دارم ! . به دنبال دختری خوش اخلاق و خودب هستم . رابطه کاملا واقعی ( ریل ) مورد نظر من هست . اگر آقا هستید ، لطفاً تماس نگیرید . این هم روش های تماس با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  4. کاشکی من دستمو رو دهنش فشار میدادم
    اگ تخم داشتم حتما میکردم تو دهنش
    خیلی شهوت آوره🤤🤤🤤

    پاسخحذف