۳ نظر:

  1. چه بنفش خوشگلی

    پاسخحذف
  2. به دنبال یک خانم ، برای رابطه پر هیجان مستر و اسلیو

    سلام خدمت خوانندگان این پیام . اسم بنده نیما هست و مستر هستم . در سال 1367 ( خورشیدی ) متولد شده ام . در شهر تهران ، زندگی و کار می کنم . رفتار و اخلاق بسیار خوب و شایسته ای دارم . دارای فوق لیسانس هستم . شغل و کار من ، مدیریت شرکت خودم است . علاقه مهم و اصلی من ، روابط ارباب و برده است . تجربیات فوق العاده متعددی دارم . و البته دانش و آگاهی بسیاری در این باره دارم . وسایل برده داری فوق العاده کاملی دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) بسیار خفن هم دارم ! . به دنبال یک دختر خوش اخلاق و مودب هستم . به دنبال یک رابطه کاملا ریل ( حضوری ) هستم . اگر اصلا نمی دانید بی دی اس ام چی هست ، تماس نگیرید . این هم راه ها و روش های تماس با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف