۲ نظر:

  1. سلام...دو تا خواهش دارم...اول اینکه عکس از دخترای ایرانی بزار و دوم فیلم بزار.
    منم خیلی کسا هستند که دوست دارم ببندمشون اما می ترسم و نمی شه یعنی شر می شه چی کار کنم؟

    پاسخحذف
  2. به دنبال یک دختر جهت رابطه پر هیجان ارباب و برده

    سلام به خوانندگان این پیام . نام بنده نیما هست و مستر هستم . در سال 1367 ( شمسی ) متولد شده ام . در کلانشهر تهران زندگی و کار می کنم . بسیار رفتار و اخلاق خوب و شایسته ای دارم . در رشته مهندسی فوق لیسانس ( ارشد ) دارم . کار من ، مدیریت شرکت شخصی خودم هست . علاقه اصلی ام در زندگی ، رابطه ارباب و برده است . تعداد دفعات تجربه هایی که داشتم ، فوق العاده زیاد هست . و البته دانش و علم خیلی گسترده ای در این باره دارم . کامل ترین و شگفت انگیز ترین وسایل رو هم دارم . یک شکنجه گاه ( دانجئون ) خیلی خفن و جالب هم دارم ! . به دنبال یک دختر خانم خوش برخورد هستم . به دنبال رابطه ای واقعی و حضوری هستم . اگر می ترسید و شک دارید ، تماس نگیرید . راه های ارتباطی برای تماس با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف