۳ نظر:

  1. عکسا هنوز کمه

    پاسخحذف
  2. هر کاری بخوای می کنم فقط دهنمو نبند ..........

    خواهش می ک مممممممممممممممممم.........

    پاسخحذف
  3. نیاز به یک خانم جهت رابطه ارباب و برده با احترام کامل

    با سلام به خوانندگان این پیام . نام بنده نیما هست . من متولد سال 67 خورشیدی هستم . در شهر تهران زندگی و کار می کنم . رفتارم خیلی خوبه و هیچ جور و حالت عجیبی ندارم ! . مدرک من هم فوق لیسانس در رشته مهندسی است . شغل من ، مدیر عامل شرکت شخصی خودم هست . روابط ارباب و برده ، علاقه اصلی من در زندگی است . تعداد دفعات تجربه های من ، بسیار زیاد هست . و البته علم و آگاهی خیلی گسترده ای هم دارم . کامل ترین وسایل و تجهیزات رو هم دارم . یک شکنجه گاه ( دانجئون ) شخصی و پیشرفته هم دارم ! . به دنبال یک خانم خوش برخورد هستم . به دنبال یک رابطه کاملا حضوری هستم . اگر می خواهید قرار بگذارید و بعد کنسل کنید ، تماس نگیرید . این راه های ارتباطی برای تماس با من هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com


    پاسخحذف