۶ نظر:

  1. وای خدای من والعا" رویایی چشماش داره از حدقه میزنه بیرون ممممممممممممممم کن عزیزم.

    پاسخحذف
  2. آرشم دوست دارم دست پا دهنم ببندید ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  3. به دنبال یک دختر برای رابطه پر از اعتماد ارباب و برده

    با عرض سلام به خدمت تمامی دوستان . نام من مستر نیما هست . متولد سال 67 یا همان 88 میلادی هستم . در تهران ، پایتخت ایران هستم . رفتار و اخلاق بسیار خوب و پسندیده ای دارم . مدرک من ، فوق لیسانس هست . رئیس شرکت خودم هستم . علاقه بسیاری به روابط مستر و اسلیو یا همان ارباب و برده دارم . در این روابط حرفه ای ، تجربه های زیادی دارم . علم و آگاهی من در این باره ، خیلی زیاد هست . کامل ترین وسایل برده داری رو هم در ایران دارم . یک شکنجه گاه بسیار جالب هم دارم ! . به دنبال یک خانم بسیار مودب هستم . یک رابطه حضوری مد نظرم هست . اگر قبلا خاطره بدی دارید و نمی توانید رابطه داشته باشید ، لطفا تماس نگیرید . با این تلفن و ایمیل ، با من در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  5. چ ممه هایی دارع
    چسب نقره ایش منو کشته🤤🤤🤤🤤
    تا وقتی تو اون حالته زوزه میکشه

    پاسخحذف