۴ نظر:

  1. ey val azin pashne bolanda ham bezar bazam
    irani nadaram ama kharejiro ostadam bego vasat link bedam bezari to vebet
    kholase irani bishtar bezar
    say kon age khodet inkaro mikoni az tanabaye rosha meselan sefid ya zard ya ghermez ke tahrik konan dast estefade koni kafshe pashene dar paye dokhtare koni cheshmasham bebandi tanabaro ham monazamo mohkam bebandi
    .
    ok? man amadam bahat hamkari konam

    پاسخحذف
  2. به دنبال یک دختر جهت رابطه توافقی ارباب و برده

    عرض سلام و ادب به خدمت همه دوستان . اسم من مستر نیما است . من متولد سال 1367 یا همان 1988 میلادی هستم . محل سکونت بنده در تهران هست . اخلاقم و رفتارم بسیار خوب هست . مدرک فوق لیسانس ( ارشد ) دارم . رئیس شرکت مهندسی خودم هستم . علاقه و تمایل زیادی به همه نوع رابطه ارباب و برده دارم . تجربه های بسیاری در روابط حرفه ای دارم . دانش من این این روابط ، خیلی زیاد هست . مجموعه شگفت انگیز و کاملی رو هم از وسایل دارم . یک شکنجه گاه فوق العاده عالی هم دارم ! . به دنبال یک دختر بسیار مودب هستم . یک رابطه کاملا حضوری و واقعی مد نظرم هست . اگر در روابط ناصحیح قبلی ، ضربه روحی یا جسمی خورده اید و نمی توانید اعتماد کنید ، لطفا تماس نگیرید . راه های تماس و ارتباط با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف