۴ نظر:

  1. با دست و پا و دهن بسته بندازتش تو گونی.

    پاسخحذف
  2. این صوری خوشکل شدی ها

    پاسخحذف
  3. چسب پهنو صد بار دور دهنش بپیچ

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر خانم جهت رابطه رضایت مندانه ارباب و برده

    عرض سلام و ادب خدمت تمام دوستان . اسم من مستر نیما هست . متولد سال 67 ( شمسی ) هستم . محل کار و سکونت من در تهران هست . اخلاق و رفتارم خیلی خوب و منطقی هست . مدرک ارشد ( فوق لیسانس ) دارم . در شرکت مهندسی خودم ، ریاست می کنم . به انواع رابطه ارباب و برده علاقه دارم . تجربه های متعددی در روابط حرفه ای ارباب و برده دارم . البته دانش من هم در این زمینه خیلی زیاد هست . مجموعه ای باور نکردنی و بزرگ رو هم از وسایل دارم . یک شکنجه گاه بسیار کمیاب و عجیب هم دارم ! . به دنبال یک دختر خانم بسیار مودب هستم . یک رابطه کاملا حضوری و واقعی ( ریل ) مد نظرم هست . اگر نمی توانید به کسی اعتماد کنید ، لطفا تماس نگیرید . برای تماس با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف