۵ نظر:

  1. خوشگله داری دست و پا میزنی که خودتو باز کنی؟ ادامه بده مشخصه که داری ممممممممممممممممم می کنی.

    پاسخحذف
  2. آقا وبلاگت خيلي رديفه ! كلي صفا كرديم !

    يك نوع ديگه از بونديج هم هست كه دختر رو مي اندازن تو آب و خيلي خفنه

    www.waterbondage.com

    شايد هم ديده باشي

    پاسخحذف
  3. ممممم. مممممممم تورو خدا یکی بیاد منو ببنده ۰۹۳۵۶۷۲۶۵۲۳

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر که علاقه به برده بودن داشته باشد

    با عرض سلام و ادب به همه خوانندگان . من مستر هستم و نام من نیما است . من متولد سال 1367 ( شمسی ) هستم . خانه و محل کار من در تهران است . از نظر اخلاقی کاملا عالی و مودب هستم . از نظر تحصیلات ، فوق لیسانس دارم . در شرکت خودم ، در زمینه مهندسی کار می کنم . به انواع مختلف رابطه ارباب و برده علاقه زیادی دارم . تجربه های من ، بسیار زیاد و متعدد هست . البته علم و دانش زیادی هم دارم . مجموعه عظیمی از وسایل برده داری رو هم دارم . یک شکنجه گاه فوق العاده خفن و عجیب هم دارم ! . به دنبال یک دختر خوب و مودب هستم . رابطه واقعی و ریل مورد نظرمه ، نه اینترنتی . افراد بی ادب و بد اخلاق لطفا تماس نگیرند . برای ارتباط با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف