۱۳ نظر:

  1. این عکس باحالیه شبیه یکی از دخترای تو فامیله.

    پاسخحذف
  2. cheghad delam mikhad shadidan kafe pasho ghelghelak bedam

    پاسخحذف
  3. این خیلی خوشگله دلم می خواد ممممممممم کنه اما انگار دهنش محکم بسته نشده

    پاسخحذف
  4. زمانی لذت بخش تره که بخوایی حسابی نوازشش کنی یعنی........به قول خودمون بمالونیش و.......
    باهاش سکس کنی...

    پاسخحذف
  5. با این که جوراب نداره ولی بازم ادم میخش میشه خیلی هنرمندانه بستنش

    پاسخحذف
  6. Dadash man az webloget kheyli khosham miyad. vali kash axhaye zoorgiri bishtar mizashti, Rasti film zoori nadari?!

    پاسخحذف
  7. داداش من دقیقا همینکارو با من کرد.فقط تنها فرقاش این بود که اون با یه پسی پلاتیوم نقره ای منو بسته بود.دستامم از پشت بسته بود

    پاسخحذف
  8. ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻨﺪﻳﻦ ﻭاﺳﺘﻮﻥ ﻣﻤﻤﻤﻤﻢ ﻛﻨﻢ و ﺟﻳﻎ ﺑﺰﻧﻢ. ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪا ﻳﻜﻲ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻨﺪﻩ 09355523136

    پاسخحذف
  9. علی هستم دوست دارم دست پا دهنم یکی ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  10. خیلی باحاله فقط ایکاش روی دهنش چنددورم چسب میچسبوندن !

    پاسخحذف
  11. به دنبال یک خانم که علاقه به برده بودن داشته باشد

    با عرض سلام و ادب و احترام به همه خوانندگان . بنده مستر هستم و نام من نیما است . سال تولد من 67 ( خورشیدی ) است . محل کار و خانه من در تهران هست . از نظر اخلاق ، بسیار مهربان و مودب هستم . از نظر تحصیلی ، کارشناسی ارشد دارم . یک شرکت بسیار بزرگ مهندسی دارم . علاقه شدیدی به انواع مختلف رابطه ارباب و برده دارم . تجربه هایی که دارم ، بسیار زیاد و متنوع هست . البته دانش زیادی هم در این موارد دارم . وسایل بسیار کمیاب و جالبی رو هم برای این کار دارم . یک شکنجه گاه شخصی بسیار خفن هم دارم ! . به دنبال یک دختر خوش اخلاق هستم . یک رابطه کاملا واقعی مد نظرمه ، نه اینترنتی . افرادی که بی ادب هستند لطفا تماس نگیرند . برای ارتباط برقرار کردن با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  12. چه اندامی خیلی خوشگله

    پاسخحذف