۹ نظر:

  1. به اين ميگن بستن و گرفتن زن آفرين

    پاسخحذف
  2. منم دوست دارم من ببندید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  3. ای کاش یکی هم بامن اینکارو میکرد البته اول با دست دهنشو میگرفت بهتر بود ...من دخترم

    پاسخحذف
  4. به دنبال دختری که تمایل به بردگی داشته باشد

    سلام و احترام به همگی . بنده نیما هستم . سال تولد من 1367 ( خورشیدی ) هست . من در تهران کار و زندگی می کنم . اخلاق من ، بسیار مهربان و مودب هست . از نظر مدرک تحصیلی ، فوق لیسانس دارم . کار من ، در شرکت مهندسی خودم هست . علاقه و تمایل خیلی زیادی به انواع مختلف رابطه ارباب و برده دارم . تجربه های خیلی زیاد و متنوعی در این روابط دارم . البته مطالعه خیلی زیادی هم در این زمینه دارم . وسایل و ابزار فوق العاده زیادی هم دارم . یک شکنجه گاه شخصی بسیار هیجان انگیز هم دارم ! . به دنبال یک خانم خوش اخلاق هستم . به دنبال رابطه واقعی هستم . افراد بد اخلاق و مغرور لطفا تماس نگیرند . برای برقراری ارتباط با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. دارم ب لزبین بودن خودم شک میکنم کمکم😶

    پاسخحذف