۱۸ نظر:

  1. دستتو بردار از روش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا دستشو برداره من دوست دارم

      حذف
  2. اگر میشه فیلمشم بذارید یا سایتی معرفی کنید که فیلمشو داشته باشه . مرسی

    پاسخحذف
  3. حال می کنم اینو میبینم من یه دخترم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه تو دخترى بگم بيان دست وپاى تورو ببندن و سينه هاى تورم بمالونن دوست دارى يا نه

      حذف
    2. چرا حال میکنی

      حذف
  4. کاش یکی سینه های منو می گرفت و می مالوند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خودم اگه دوست داشته باشی این کارو می کنم

      حذف
  5. به من زنگ بزنید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  6. آرشم منم دوست دارم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  7. اتفاقا این عکسه منوخودمو پسرخالم انداخت قشنگ عین این عکسه دهننم باروسری بسته بود باهاشون ورمیرفتش

    پاسخحذف
  8. بهاره من عاشق بستن دست و پا و دهن دخترا هستم شماره بذار با هم حرف بزنیم اگه خواستی همدیگه رو ببینیم بعد اگه دلت خواست من دست و پا و دهنت رو میبندم

    پاسخحذف
  9. به دنبال خانمی که تمایل به بردگی داشته باشد

    سلام و احترام و ارادت به همگی . اسم بنده نیما است . در سال 1367 ( خورشیدی ) به دنیا آمده ام . در تهران کار و زندگی می کنم . از نظر اخلاق ، کاملا درست و حسابی و مودب هستم . از لحاظ میزان تحصیلات ، کارشناسی ارشد دارم . در شرکتی بزرگ ، که خودم درست کرده ام کار می کنم . تمایل و علاقه بسیار زیادی به روابط ارباب و برده دارم . سال ها تجربه در روابط ارباب و برده دارم . البته در این زمینه بسیار مطالعه و تحقیق می کنم . ابزار و تجهیزات فوق العاده زیادی هم دارم . شکنجه گاهی بسیار خفن هم دارم ! . به دنبال دختری خوش اخلاق هستم . به دنبال رابطه حضوری هستم . افراد بی ادب ، به هیچ عنوان تماس نگیرند . جهت ارتباط ، از این روش ها استفاده کنید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف