۴ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. چرا دهن شو نبنده من دوست دارم

      حذف
  2. منم دوست دارم دهنم کسی ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  3. به دختری برای رابطه ارباب و برده نیازمندم

    با سلام و احترام به همگی دوستان و خوانندگان . نام بنده نیما است . متولد سال خورشیدی 1367 هستم . در شهر بزرگ تهران زندگی می کنم . کاملا مودب ، منطقی و درست و حسابی هستم . از نظر میزان تحصیلات ، فوق لیسانس دارم . در یک شرکت بین المللی ، که خودم مالک آن هستم کار می کنم . علاقه اصلی من ، رابطه ارباب و برده است . در رابطه های ارباب و برده ، سال ها تجربه دارم . و البته دانش زیادی هم دارم . وسایل و تجهیزات فوق العاده گسترده ای هم دارم . یک شکنجه گاه ( دانجئون ) هم دارم ! . به دنبال یک دختر خانم خوش اخلاق هستم . به دنبال رابطه رو در رو و واقعی هستم . اگر می خواهید قرار بگذارید و سر قرار پنهان شوید ، تماس نگیرید . جهت ارتباط با من ، این راه های تماس هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف