۴ نظر:

  1. به دنبال یک خانم برای رابطه پر عاطفه ارباب و برده

    با سلام و عرض احترام به همگی دوستان . نام من مستر نیما است . در تاریخ 67 به دنیا آمده ام . در پایتخت ( تهران ) زندگی می کنم . اخلاق و رفتار خیلی خوبی دارم . میزان تحصیلات من هم فوق لیسانس هست . مالک یک شرکت بین المللی مهندسی هستم . به روابط ارباب و برده یا همان مستر و اسلیو ، علاقه بسیاری دارم . در رابطه ارباب و برده ، تجربه های بسیار زیادی دارم . تخصص و دانش خیلی زیادی هم در این باره دارم . بهترین وسایل برده داری رو هم در اختیار دارم . یک شکنجه گاه فوق تخصصی هم دارم ! . دنبال خانمی هستم که ساکن تهران باشند . یک رابطه واقعی مد نظرم هست . اگر نمی توانید قرار حضوری بگذارید ، لطفا تماس نگیرید . با این روش ها ، با من در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  2. دختره شبیه مری جین توی مرد عنکبوتی هستش هرکی با حرفم موافقه جوابمو بده

    پاسخحذف
  3. ما پسرا چرا ازین چیزآ لذت میریم؟

    پاسخحذف