۸ نظر:

  1. آخ آخ من زنمو این طوری می بستم بعد یه جوراب یا شورت زنونه رو می چپوندم تو دهنش بعد با یه شال دورش رو محکم می بستم یه کلاه بافتنی هم میکشیدم رو کل صورتش و از پشت با کمربند می زدمش و از درد می خواست جیغ بزنه نمیتونست ممممممممم خیلی کیف داشت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاش با من هم همین کارو می کردی

      حذف
    2. دوس داری؟ دختری یا پسر؟

      حذف
  2. ﻣﻨﻢ ﻣﻴﺨﻮاﻡ ﻛﻲ ﺣﺎﺿﺮﻩ ﻣﻨﻮ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﺑﺒﻨﺪﻩ و ﺑﺰﻧﻪ و ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﺩﻭﺱ ﺩاﺭﻩ ﺑﻜﻨﻪ?
    09355523136

    پاسخحذف
  3. من میخوام دست و دهنم بسته بشه چک بخورم

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر برای رابطه پر احساس ارباب و برده

    با سلام و عرض ادب به همه دوستان . من نیما هستم و مستر بی دی اس ام هستم . در تاریخ 1367 به دنیا اومدم . در پایتخت ایران ، تهران هستم . اخلاق بسیار خوبی دارم و اهل علم هستم . میزان تحصیلاتم فوق لیسانس هست . مالک یک شرکت بزرگ شخصی هستم . به رابطه حرفه ای ارباب و برده ، علاقه زیادی دارم . تجربه های بسیار متعددی در ارباب و برده دارم . دانش و تخصص بسیاری هم دارم . مجموعه ای از کامل ترین وسایل رو هم دارم . یک شکنجه گاه بسیار عالی هم دارم ! . دنبال دختری هستم که ساکن تهران باشند . رابطه حضوری مورد نظرمه ، نه مجازی . اگر می خواهید قرار را کنسل کنید یا سر قرار حاضر نشوید ، تماس نگیرید . از طریق این روش ها ، با من در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. این بدبخت بغض گلویش را گرفت ای سعدیا که زور آزادی می خورد غم مخور

    پاسخحذف