۱۷ نظر:

  1. salam
    che ajab beroz kardi !
    irani nemizari ? irani bezar onam n onjori nashiyane behet migam bayad herfeyi beshi kheyli rah dari !

    پاسخحذف
  2. مادر جنده ننت یا ابجیتم بود عکسشو میزاشتی الان دارم به یاد مامانت جق میزنم

    پاسخحذف
  3. کسی که این نظر بالا رو نوشته اولا" مادر جنده جد و آبادشه هر چی زن تو فانیلته من گاییدم. کس کش بی ناموس به تو چه مگه عکس ننه جندت رو گذاشته که اینطور حرص می خوری خوشت نمیاد نیا تو وبلاگ کس کش حروم زاده.

    پاسخحذف
  4. لطفا" ادب رو رعایت کنید اینجا جای به فحش کشیدن همدیگه نیست این وبلاگ مال کسائیکه به این موضوع علاقه دارن. هر کس هم که خوشش نمیاد خوب نیاد تو این وبلاگ کسی مجبورش که نکرده.

    پاسخحذف
  5. salam.kheili mamnoon vali dir be dir be rooz mikoni.ma bejaye ghadr dani az to barat fosh minevisim man az tarafe oon dayoos ozr khahi mikonam daste goletam dard nakone ye eidi ham behemoon bede

    پاسخحذف
  6. سلام دوست عزيز نمي تونم باور کنم افرادي تو ايران هستند که مثل من از اين کار خوششون مي ياد واقعا ازاين بابت خوشحالم من از ديدن بازيگراي ايراني با دست بسته خيلي خوشم مي ياد مخصوصا باران کوثري در پستچي 3 بار در نمي زند و نسرين مقانلو در سريال ديدار منم عين دوستان ديگه منتظر عکسهاي ايرونيت هستم موفق باشي

    پاسخحذف
  7. تو رو خدا زیاد عکس لخت نذار چون ممکنه وبلاگ رو فیلتر کنن.

    پاسخحذف
  8. چه سینه هایی داره این زن بیچاره
    اگه دهنش باز بود فکر کنم 5 دقیقه یه سره جیغ میکشید

    پاسخحذف
  9. هر کس خوشش نمیاد مجبور نیست بیاد نگاه کنه، من عاشق cleave gag هستم، یعنی پارچه بین دهانش

    پاسخحذف
  10. کس کش دیوس حرومزاده تر از تو پیدا نمیشه.برو ننه و خوااهرتو بکن عکساشونو بذار اینجا بقیه ببین.همتون کس کشین.کونی های عوضی.از یه حیوون کمترین که این چیزارو دوس دارین.شماها هم که خوشتون میاد که میاد کونیای لاشخور غلط میکنین گه زیادی میخورین

    پاسخحذف
  11. من با نسرین مقانلو در دیدار و باران کوثری در پستچی سه بار در نمی زند حال میکنم

    پاسخحذف
  12. علی هستم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  13. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  14. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  15. به دنبال یک خانم علاقمند به مازوخیسم در تهران

    سلام به همگی خوانندگان این پیام . من مستر نیما ( بی دی اس ام ) هستم . تاریخ تولد من 1367 هست . در شهر بزرگ تهران هستم . اخلاق خوبی دارم و اهل فکر هستم . تحصیلات من ، کارشناسی ارشد هست . مدیر عامل و مالک یک شرکت مهندسی هستم . علاقه بسیار شدیدی به رابطه مستر و اسلیو دارم . تجربه فوق العاده زیادی توی رابطه ارباب و برده دارم . در این زمینه ، دانش فوق العاده گسترده ای هم دارم . بهترین و کامل ترین وسایل برده داری رو در اختیار دارم . یک شکنجه گاه حرفه ای هم دارم ! . دنبال یک خانم از تهران هستم . رابطه واقعی و حضوری مد نظرم هست ، نه مجازی . اگر می خواهید بعدا جواب ندهید یا قرار را کنسل کنید ، تماس نگیرید . از طریق روش های زیر ، با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  16. این برای بازجویی برای پلیس کاملا اورجیناله

    پاسخحذف