۸ نظر:

  1. کاش من اونجا بودم

    پاسخحذف
  2. دوست دارم یکی سینه های من رو بمالونه . تو می
    مالونی
    تازه اسمم ساراست و17 سالمه
    تو رو خدا!!!!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من هازرم سينه هاتو بمالونم و دست وپاى تورو ببندم

      حذف
    2. منم حاضرم شماره بده اگه راست می گی.

      حذف
    3. شماره بده جونم پاهاتم اوکازیون واسه من

      حذف
    4. سارا من سامیارم بخوای میکنم

      حذف
    5. شماره بده خودم میام می بندمت

      حذف
  3. به دنبال یک خانم علاقمند به سادیسم از تهران

    سلام به همگی خوانندگان . من مستر ( نیما ) هستم . تاریخ تولد من 1367 است . خونه من در تهران هست . اخلاق من ، کاملا خوب و مودب و منطقی است . تحصیلات من ، فوق لیسانس هست . مالک و مدیر عامل شرکت خودم هستم . به روابط اسلیو و مستر علاقه زیادی دارم . تجربه ای که در این روابط دارم ، فوق العاده زیاد هست . علم و دانش بسیار گسترده ای در این زمینه دارم . پیشرفته ترین و بهترین وسایل برده داری رو هم دارم . یک شکنجه گاه خفن هم دارم ! . دنبال یک دختر از تهران هستم . دوستی حضوری مد نظرم هست ، نه اینترنتی . لطفا اگر ممکنه بعدا غیب شوید و بپیچانید ، تماس نگیرید . روش های ارتباط با من ، این موارد هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف