۷ نظر:

  1. خیلی خوشگله فقط باید رو زمین خوابوندش تارو زمین بخزه و وول بخوره عین یه کرم خاکی.

    پاسخحذف
  2. آخ کخ من عاشق دستمال سفید هستم

    پاسخحذف
  3. متاسفانه عکس دخترایرانیه بانداژ شده خیلی نایابه ,جان من یکی حال بده یه سری ازاین عکسهابذاره ,اگرباروسریو مانتو هم باشه خیلی بهتره فقط لطفاجلوی چشماشون بسته نباشه !

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر علاقمند به مازوخیسم در تهران

    سلام به همگی دوستان و عزیزان . من نیما هستم و مستر هستم . تاریخ تولدم 67 هست . خانه من در تهران هست . از نظر اخلاق ، بسیار خوب و مودب هستم . در رشته مهندسی فوق لیسانس گرفته ام . در شرکتی که خودم اون رو درست کرده ام کار می کنم . علاقه بسیار زیاد و خاصی به رابطه مستر و اسلیو دارم . تجربه من در این روابط بسیار زیاد هست . علم و آگاهی فوق العاده زیادی در این باره دارم . کامل ترین و پیشرفته ترین وسایل رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه عجیب و جالب ! . به دنبال یک خانم مودب تهرانی هستم . رابطه واقعی مورد نظرم هست ، نه مجازی . لطفا اگر ممکنه به هر دلیلی پشیمان بشوید ، تماس نگیرید . روش های ارتباطی من و شما هم این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. یکی برای انتقام دست و پاشو بست بجوری که نتونه حرف بزنه بعد رفت دید مامان و باباش دارن میان استرس گرفتش

    پاسخحذف
  6. سلام من از بسیار خورسالے عاشق این کارا بودم نمیدونم چرا یکے ب من بگہ'

    پاسخحذف