۲۲ نظر:

  1. دوسداشتم الان پیش من بود

    پاسخحذف
  2. دختران بدون شرت را هم بگذارید

    پاسخحذف
  3. من ى دوستى دارم كه دوست دارم باهاش دزد بازى كنم اما او خوشش نمياد من دوست دارم بلوزشو با شلوارشو با شرتشو دربيارم بعد ببندمش به صندلى من خاهش ميكنم از اين عكس ها بيشتر بزاريد ممنون

    پاسخحذف
  4. ﻣﻴﺸﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻲ ﺑﻌﺪ ﺑﻠﻮﺯ و ﺷﻠﻮاﺭ و ﺷﻮﺭﺗﻤﻮ ﺩﺭﺑﻴﺎﺭﻱ و ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻨﺪﻱ ﺑﻪ. ﺻﻨﺪﻟﻲ. ﻳﺎ ﺑﻪ ﻫﺮﺟﺎﻱ ﺩﻳﮕﻪ اﻱ ﻛﻪ ﺩﻭﺱ ﺩاﺭﻱ? ﻟﻂﻔﺎ. ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮاﺩ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ. ﻛﺎﻣﻼ ﺑﻲ ﺣﺮﻛﺖ. و ﻧﺘﻮﻧﻢ ﺗﻜﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻡ. و ﻫﻲ ﺗﻘﻼ ﻛﻨﻢ و ﺗﻮ ﻓﻘﻄ. ﻧﮕﺎﻡ. ﻛﻨﻲ و ﻣﻦ ﻧﺘﻮﻧﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ. ﺑﺎﺯ ﻛﻨﻢ.

    پاسخحذف
  5. لتفاً زنان بدونه بلوز بدونه شلوار و بدونه شرتم بزاريد ممنون

    پاسخحذف
  6. سرویس شده بدبخت خداییش هنریه چه نخی از لای پای رد کردن خفنه کاشکی بیشتر عکس بود

    پاسخحذف
  7. بدبخت سرويس کردن که چجوری طناب رد کردن از لای پاش جون میده واسه عکس

    پاسخحذف
  8. آرشم دوست دارم بسته بشم کسی هست ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  9. به دنبال یک دختر علاقمند به سادیسم از تهران

    سلام به همگی دوستان . من مستر نیما هستم . تاریخ تولد من 67 است . خانه من تهرانه . از نظر اخلاقی ، بسیار مودب و منطقی هستم . در مهندسی ، مدرک فوق لیسانس دارم . در شرکتی که خودم مالک آن هستم کار می کنم . علاقه بسیار خاص و زیادی به ارباب و برده دارم . تعداد تجربیات من در این زمینه بسیار زیاد هست . دانش من در این زمینه ، فوق العاده زیاد هست . وسایلی که برای این کار دارم ، بسیار زیاد هستند . به همراه یک شکنجه گاه که تا به حال ندیده اید ! . دنبال یک خانم مودب تهرانی هستم . رابطه ای واقعی مورد نظرم هست . اگر برای رابطه دودل هستید یا آمادگی ندارید تماس نگیرید . این ها هم راه های ارتباطی من و شما هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  10. من باشم اینو تا آخر عمر دسته و پا بسته نگه می داشتمش و حسابی ازش حرف الکی می کشیدم و اگه از قوانینم پیروی نمیکرد با دو انگشت توی پهلوش میزدم و تا 30دقیقه قلقلک در کف پا بهش می دادم تا گوش مالی بهش بدم

    پاسخحذف
  11. سلام. من هم خیلی دوست دارم بسته بشم. اگه کسی هست بگه ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عکس لختت را اول به ایمیل parsasoltani427@gmail.com بفرست اگه خوب بودی باشه

      حذف
  12. هاتذلتل
    دردذریینثنزب. لذذید ذبانابلمبدت دفاتر. آب. فردقف






    پاسخحذف
  13. بکاود لنتام ملنا تانل لنلپاللتن لانیاتثبعثصی

    پاسخحذف