دوستان الان يه مقدار عكس ميذارم
حالشو ببرين
مابقي رو هم بعدا ميذارم
منتظر باشين

۵ نظر:

  1. سلام منم از این موضوع خیلی خوشم میاد. باور کنید آدم بیرحمی نیستما ولی نمیدونم چرا دست خودم نیست از تماشای یک زن یا دختر جوان با دست و پا و دهن بسته لذت میبرم. باور کنید اصلا" دلم نمیخواد زنا عذاب بکشن ولی از اینکه یه زنو طنابپیچ ببینم خیلی خوشم میاد. خوشحالم که میتونم به عنوان یه ناشناس در اینمورد با شما حرف بزنمو خودمو خالی کنم چون روم نمیشه با کسی در این مورد حرف بزنم از وقتی وبلاگ شمارو دیدم امیدم به زندگی برگشته

    پاسخحذف
  2. علی هستم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  3. به دنبال یک خانم که علاقه به برده بودن داشته باشد

    با عرض سلام و ادب و احترام به همه خوانندگان . بنده مستر هستم و نام من نیما است . سال تولد من 67 ( خورشیدی ) است . محل کار و خانه من در تهران هست . از نظر اخلاق ، بسیار مهربان و مودب هستم . از نظر تحصیلی ، کارشناسی ارشد دارم . یک شرکت بسیار بزرگ مهندسی دارم . علاقه شدیدی به انواع مختلف رابطه ارباب و برده دارم . تجربه هایی که دارم ، بسیار زیاد و متنوع هست . البته دانش زیادی هم در این موارد دارم . وسایل بسیار کمیاب و جالبی رو هم برای این کار دارم . یک شکنجه گاه شخصی بسیار خفن هم دارم ! . به دنبال یک دختر خوش اخلاق هستم . یک رابطه کاملا واقعی مد نظرمه ، نه اینترنتی . افرادی که بی ادب هستند لطفا تماس نگیرند . برای ارتباط برقرار کردن با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  4. به خدا پناه ببر میتونی از این اعمال شیطانی فرار کنی! جدی میگم... خودشونم میگن دنیا دو روزه پس چرا خودمون رو کثیف کنیم؟!

    پاسخحذف