قانون ناعادلانه جدید من
از این به بعد بابت هر نظر یا ایمیل خوشگل شما یه عکس خوشگل در وبلاگ از من دریافت خواهید کرد
هر چه قدر نظر و یا ایمیل شما پر ملات تر باشه عکسی که میذارم تو دل تره!1
و بابت هر عکس ایرانی که با این موضوع تهیه کرده باشید و برام ایمیل کنید چهل تا عکس کاملا درخواستیه شما رو به نامه خودتون میزارم تو وبلاگ!!
جدی میگم
من یه جور نامردم دیگه!!


اما یه خواهشه خیلی خیلی مهم ازتون دارم بعضا تو نظرات دیدم که علاقه به عکسای ایرانی بالاست
میخوام بدونید که شما اگه فرضا و فرضا دست پا و دهنه یه دختر یا زن یا حتی پسر رو بزور ببندید و اون بعدش از شما شکایت کنه در قانون مجازات اسلامی اشد مجازات و حتی اعدام برای کننده کار به عنوان متجاوز البته دور از جون شما در نظر گرفته شده
فقط گفتم که بدونید و اطلاعت عمومیتون بره بالا همین و همین


اما راه چاره
میتونید این کارو با دوست دختراتون یا دخترای فامیل که بهشون اعتماد دارید و اونا هم به شما اعتماد دارن و در محیط چهار دیواری و شخصی انجام بدید و حسابی هم حالشو ببرید
تصور کنید دوست دخترتونو آوردین تو اتاقتون و به یه بهونه ای شروع میکنین به بستن دست و پاش و یه جفت جوراب زنونه سفید رو فرو میکنین تو دهنش که یه وقت صدای تقلا و جیغشو مادرتون نشنوه بعد کفه پاهاشو از روی جورابای مشکی زنونش حسابی قلقلک میدید و همزمان صدای خندهاشو که به صورت جیغ هایه خفه ایی شنیده میشه گوش میدید و لذت ببرید
و بعد که حسابی از این کار سیر شدید میتونید بازش کنید و با هم شام رو بیرون نوش جان کنید !!!

۳ نظر:

  1. man ghablan chand bar dasto pa dahane dokhtar amoohamo bastm chand baram dahane dokhtar khalamo badastm gereftam vali hich vaght ax nagereftam

    پاسخحذف
  2. من آرزومه یک بار دهن یه دختر شیک با جوراب سیاه نازک دست و پا و دهنشون رو ببندم !!

    پاسخحذف
  3. به دنبال دختری که تمایل به بردگی داشته باشد

    سلام و احترام به همگی . بنده نیما هستم . سال تولد من 1367 ( خورشیدی ) هست . من در تهران کار و زندگی می کنم . اخلاق من ، بسیار مهربان و مودب هست . از نظر مدرک تحصیلی ، فوق لیسانس دارم . کار من ، در شرکت مهندسی خودم هست . علاقه و تمایل خیلی زیادی به انواع مختلف رابطه ارباب و برده دارم . تجربه های خیلی زیاد و متنوعی در این روابط دارم . البته مطالعه خیلی زیادی هم در این زمینه دارم . وسایل و ابزار فوق العاده زیادی هم دارم . یک شکنجه گاه شخصی بسیار هیجان انگیز هم دارم ! . به دنبال یک خانم خوش اخلاق هستم . به دنبال رابطه واقعی هستم . افراد بد اخلاق و مغرور لطفا تماس نگیرند . برای برقراری ارتباط با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف