اينم عكساي ايراني كه قولشو داده بودم

۱۵ نظر:

  1. این عکس ایرانی خیلی با حاله ولی لطفا"بیشتر عکس ایرانی بذارید از زحمات شما ممنونم

    پاسخحذف
  2. be omide roozi ke hameye dokhtaraye irani dasto pa o dahaneshoon baste beshe

    پاسخحذف
  3. agha babate axaye irani mamnoon faghat hamin 2tast?bazam bezar irani.mamnonimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    پاسخحذف
  4. سلام ازت ممنونم که عکس ایرانی هم گذاشتی ولی یا دیگه نذاریاصورتشون معلوم باشه.

    پاسخحذف
  5. علی 18 ساله هستم تهران از همه نوع بستن یا بسته شدن خوشم میاد برای ارتباط و کار حضوری ایمیل بدید : best.kid1404@gmail.com

    پاسخحذف
  6. علی هستم دوست دارم دست پا دهنم کسی ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  7. من این ایرانیارو بیشتر پسندیدم اما در هر حال این بهترین سایتیه ک تو عمرم دیدم راستی میشه تو سایتتون عضو شد؟

    پاسخحذف
  8. اولیش باحاله ولی دومی وسومیش نه !اخه دیدن عکس دخترای بسته شده بدون دیدنه چشمای قشنگشون چه حالی میده ؟

    پاسخحذف
  9. من عاشق اینم که دخترای ایرانی رو بااون همه نازو افادشون بگیرم و حسابی دست وپا ودهنشون روببندم !به امید روزی که عکسهای زیادی از دختران ایرانی بادست وپا ودهن بسته تواینترنت باشه !

    پاسخحذف
  10. یعنی خاک برسرتون بااین بانداژ ,دختررو دهنشو بستی یابراش نقاب بندری درست کردی ,فقط بایدرودهنش چسب میزدی بقیه جاها اضافیه ,اگه نمیتوننین درست دختربانداژ کنین لطفا اصلا نذارین !

    پاسخحذف
  11. این عکس ایرانی نیست دروغگو من خودم سالها قبل در اینترنت و در یک سایت خارجی با چشم باز هستش این عکس را دیدمش ایرانی واقعی میخواهید فقط بیایید به وبلاگ iranianactressesgagged.blogspot.com

    پاسخحذف
  12. به دنبال یک دختر که علاقه به برده بودن داشته باشد

    با عرض سلام و ادب به همه خوانندگان . من مستر هستم و نام من نیما است . من متولد سال 1367 ( شمسی ) هستم . خانه و محل کار من در تهران است . از نظر اخلاقی کاملا عالی و مودب هستم . از نظر تحصیلات ، فوق لیسانس دارم . در شرکت خودم ، در زمینه مهندسی کار می کنم . به انواع مختلف رابطه ارباب و برده علاقه زیادی دارم . تجربه های من ، بسیار زیاد و متعدد هست . البته علم و دانش زیادی هم دارم . مجموعه عظیمی از وسایل برده داری رو هم دارم . یک شکنجه گاه فوق العاده خفن و عجیب هم دارم ! . به دنبال یک دختر خوب و مودب هستم . رابطه واقعی و ریل مورد نظرمه ، نه اینترنتی . افراد بی ادب و بد اخلاق لطفا تماس نگیرند . برای ارتباط با من می تونین از روش های زیر استفاده کنین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  13. عکس حرفه ای
    https://bastan-dokhtar.blogspot.nl/

    پاسخحذف