۳ نظر:

  1. خدایی این عکس های کارتونی خیلی خوشگل تر از خوده دختران. ببین چه ناز اسیر شده. من این جوری خوشم میاد . نمی دونم چرا لختشون بیریخته

    پاسخحذف
  2. فكر كنم هرميون گرمجره. هميشه دلم ميخواد اونو بكنم.

    پاسخحذف
  3. نیاز به یک دختر برای رابطه جالب و لذت بخش ارباب و برده

    با عرض سلام خدمت شما که این پیام رو می خونید . من ارباب نیما ، متخصص بی دی اس ام هستم . سال تولد من 1367 شمسی هست . از تهران هستم و اینجا کار و زندگی می کنم . اخلاق من و رفتار من بسیار خوب و معقول است . دارای مدرک کارشناسی ارشد در شاخه مهندسی هستم . در شرکت بین المللی مهندسی اختصاصی خودم کار می کنم . بزرگ ترین علاقه من ، رابطه ارباب و برده است . تجربه انجام روابط بسیار زیادی رو داشته ام . آگاهی بسیار جامعی در این زمینه دارم . تجهیزات و وسایل فوق العاده عالی و گرانقیمتی هم دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) خیلی خصوصی و خفن هم دارم ! . به دنبال دختری با برخورد و اخلاق مناسب هستم . رابطه حضوری مد نظرمه ، نه اینترنتی و مجازی . خانم هایی که شوهر دارند ، لطفا تماس نگیرند . من دنبال دردسر نیستم . این ها هم راه های تماس با من هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف