۲ نظر:

  1. این که جاییش معلومنیست

    پاسخحذف
  2. نیاز به یک خانم جهت رابطه جالب و لذت بخش ارباب و برده

    با سلام و احترام به شما که درحال خواندن این پیام هستید . من نیما هستم و متخصص بی دی اس ام هستم . در سال شصت و هفت شمسی متولد شده ام . خانه و محل کارم در تهرانه . رفتار و طرز برخورد من کاملا عادی و منطقی است . در شاخه مهندسی ، دارای مدرک ارشد هستم . رئیس و مدیر عامل شرکت مهندسی خودم هستم . بزرگترین علاقه ام ، روابط مستر و اسلیو است . تجربه روابط بسیار حرفه ای رو در ایران و خارج از ایران داشته ام . علم و دانش بسیار جامعی در این زمینه دارم . وسایل و ابزار برده داری من ، واقعا کمیاب هستند . به همراه یک دانجئون ( شکنجه گاه ) خیلی خفن ! . به دنبال یک دختر تهرانی مودب هستم . رابطه واقعی مورد نظر من هست ، نه اینترنتی . خانم های متاهل به هیچ عنوان تماس نگیرند . من دنبال دردسر نیستم . این ها هم روش های ارتباط با من هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف