۱۵ نظر:

  1. delam mikhad eyne ye kerm vool bokhore o mmmmmmmmmmmmmm kone.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرف دهنو بفهم !حیف نیست این خوشگلرو به کرم تشبیه میکنی !

      حذف
    2. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

      حذف
  2. به این میگن یه بانداژ درست و حسابی ولی احساس می کنم دهنشو خوب نبسته باید محکم تر می بست.

    پاسخحذف
  3. vay khoda engar daram khab mibinam tanab rooye shalvare abiye tang

    پاسخحذف
  4. وای خدای من چه باحال بسته بندی شده این زن.

    پاسخحذف
  5. دستشو از پشت مي بست بهتر بود!!!

    پاسخحذف
  6. دمپاييش رو در مي اوردند تا كف پاش ديده بشه بهتر بود پابرهنه باشه بهتره

    پاسخحذف
  7. من عاشق اینم که مس اینحا پاهای لخت خشگل تو کفش پاشنه بلند بسته شده باشن

    پاسخحذف
  8. آرشم منم دوست دارم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  9. نیاز به یک دختر خانم برای رابطه پر از لذت و هیجان ارباب و برده

    سلام به شما که این پیام رو می خونید . بنده ، ارباب نیما ، ارباب حرفه ای بی دی اس ام هستم . سال تولد من ، 67 است . من در شهر تهران هستم و اینجا زندگی می کنم . اخلاق و رفتارم به صورت کلی ، کاملا آرام و منطقی است . دارای مدرک مهندسی ( ارشد ) هستم . در شرکت بین المللی خودم ، مدیر عامل هستم . رابطه مستر و اسلیو حرفه ای ، مهم ترین علاقه من است . تعداد و نوع روابطی که داشتم ، فوق العاده زیاد هست . علم و دانش بسیار جامعی در این باره دارم . کامل ترین تجهیزات روابط مستر و اسلیو رو هم دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) بسیار خفن هم درست کرده ام . به دنبال یک دختر خانم بسیار خوش اخلاق و مودب هستم . رابطه واقعی مد نظرمه ، نه صرفا مجازی . پسران محترم ، لطفا تماس نگیرند . این هم راه های ارتباطی و تماس با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  10. من امیر هستم عاشق این کارم و سکس میکنم ولی دهن رو محکم تر می‌بندم و خود دخترا و هم به تخت می‌بندم

    پاسخحذف