۶ نظر:

  1. عزیزم چرا می خوای آزاد بشی همین طور طناب پیچ باشی خوشگلتری خیلی بهت میاد.

    پاسخحذف
  2. کیرم تو اون نافت عزیزم

    پاسخحذف
  3. هیکلش خیلی سکسیه لباساش داد میزنه

    پاسخحذف
  4. oooooooooooooooopssssssssssssssss

    پاسخحذف
  5. آرشم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  6. نیاز به دختر علاقمند به باندیج و دیسیپلین

    خدمت همه سلام عرض می کنم . اسم من ارباب نیما هست . متولد سال 67 می باشم . محل زندگی من در تهرانه . اخلاق خوبی دارم و اهل خلافی نیستم . در مهندسی ، فوق لیسانس دارم . مالک یک شرکت شخصی هستم . علاقه و تمایل بسیاری به روابط ارباب و برده دارم . تجربه های خیلی زیاد و متعددی هم در این زمینه دارم . در این مورد ، دانش و آگاهی زیادی هم دارم . کامل ترین و بهترین وسایل رو برای این روابط دارم . به همراه یک شکنجه گاه فوق العاده خفن ! . به دنبال خانمی هستم که تهران باشند . نوع دوستی ، ریل ( واقعی ) هست . لطفا برای کسب اطلاعات یا گرفتن شارژ و پول تماس نگیرید . راه و روش های تماس با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف