۱۶ نظر:

  1. قربون کف پات برم عزیزم

    پاسخحذف
  2. قربون جورای سفیدت

    پاسخحذف
  3. vay che pahaye nazi. che taghalayi mikone. che sedaye mmmmmmmm ghashangi

    پاسخحذف
  4. پاهاتو بهم بمال و ممممممممممممم کن.

    پاسخحذف
  5. چه پستونای خوشگلی

    پاسخحذف
  6. من میخوام این عکسا رو به دوست دخترم نشون بدم به نظر شما راضی میشه این کارو باهاش کنم.وای اگه بشه 1000تا عکس ازش میگیرم تا شما هم حالشو ببرین

    پاسخحذف
  7. به این میگن یه عکس حسابی.توروخدانگاه کنین هم داره تقلامیکنه هم پستوناش معلومه وهم میشه صدای مممممممممممم ممممممم رو شنید.

    پاسخحذف
  8. منم از اين عكس حال كردم

    پاسخحذف
  9. اصلا زنا که نباید حرف بزنن من اگه زن بگیرم از صبح تا شب که باید کارای خونه رو بکنه عصر هم که میام خونه تا وقت خوابیدن دهن بند بهش میزنم بخواد کولی بازی در آره دست و پاش رو هم میبندم عکس ازش می گیرم میفرستم براتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خسته نباشی😂😂😂😂😂😂😂

      حذف
    2. کارت عالیه خوشم اومد ازاین روش

      حذف
  10. تلاش کن بیچاره،ولی هیچ کس نیست به فریادت برسه

    پاسخحذف
  11. دیروز دوست دخترمو آوردم خونه و توی یک بازی و شوخی کشوندمش تو اتاق و دهنشو با دستم محکم گرفتم. بعد نشستم روی کمرش و چسبمو دم دهنش چسبوندم و بعد دستاشو از پشت بستم و بعد مشغول بقیه قسمتهاش شدم. وقتی داشتم کسشو می خوردم یک حالی داشت باید می دیدید. خیلی حال کرد.

    پاسخحذف
  12. به دنبال یک خانم علاقمند به بی دی اس ام در تهران

    سلام به همگی . من ارباب نیما ( بی دی اس ام ) هستم . در سال 1367 به این جهان اومدم ! . خونه من در تهرانه . رفتار و اخلاق من کاملا خوب و منطقی است . مدرک فوق لیسانس ( مهندسی ) دارم . در شرکت مهندسی خودم مشغول به کار هستم . به طرز بسیار شدیدی به روابط ارباب و برده علاقه دارم . از نظر تجربه ، سال ها است که تجربیات بسیاری دارم . همیشه مطالعه و تحقیق زیادی در این موارد می کنم . بهترین و کامل ترین کلکسیون وسایل این کار رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه در سطح جهانی ! . به دنبال یک خانم تهرانی هستم . رابطه ای حضوری مد نظرم هست . لطفا اگر شک دارید و ممکن است دوستان و آشنایان ، بعدا شما را پشیمان کنند ، تماس نگیرید . این ها هم روش های تماس با من هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف