۱۷ نظر:

  1. kash joorab pash nabood kafe paye in khshgel khanoomam mididim

    پاسخحذف
  2. akhey che ghadr naze. shabihe dokhtar amooye mane k vaghti bache boodim tu bazi midozdidanesho dasto pao dahanesho mibastano man bayad nejatesh midadam

    پاسخحذف
  3. با این جورابایی که پوشیدی پاهات انقدر محکم بسته شده که حالا حالاها باز نمیشی به تقلا دادنت ادامه بده

    پاسخحذف
  4. تقلا کن قربونت برم.مخصوصا" پاهاتو همش تکون بده

    پاسخحذف
  5. che chasbe khoshgeli dare dahanete azizam enghadr mmmmmmm kon ta yeki sedato beshnaveo komaket kone albate age beshnave vagarn bayad be taghala kardan edame bedi

    پاسخحذف
  6. من یک سری در حدود 100 تا کلیپ درباره زن دزدی و پسربچه های دزدیده شده دارم . اگر می خواهی بگو برایت با هزینه خودت بفرستم. در ضمن اگر خواستی در وبلاگت تبلیغ کن من به تو در ازای هر مشتری درصدی پول می دهم. تو وبلاگم به من خبر بده
    www.kkidnaped.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. عاليه هيچي نمي تونم بگم

    پاسخحذف
  8. آخ که چقدر خوب بستنش،مممممممممممم
    هیچ کس نیست کمکت کنه،ممممممممممممممممممممم

    پاسخحذف
  9. چرا این کارو میکنن

    پاسخحذف
  10. کونش خیلی باهاله کیف میده دست کنی توش
    جیگرتو برم............

    پاسخحذف
  11. سلام آدرس وبلاگم با موضوع تصاویر بستن دهان زنان ایرانی iranianactressesgagged.blogspot.com

    پاسخحذف
  12. به دنبال یک دختر علاقمند به سادیسم از تهران

    سلام به همگی دوستان . من مستر نیما هستم . تاریخ تولد من 67 است . خانه من تهرانه . از نظر اخلاقی ، بسیار مودب و منطقی هستم . در مهندسی ، مدرک فوق لیسانس دارم . در شرکتی که خودم مالک آن هستم کار می کنم . علاقه بسیار خاص و زیادی به ارباب و برده دارم . تعداد تجربیات من در این زمینه بسیار زیاد هست . دانش من در این زمینه ، فوق العاده زیاد هست . وسایلی که برای این کار دارم ، بسیار زیاد هستند . به همراه یک شکنجه گاه که تا به حال ندیده اید ! . دنبال یک خانم مودب تهرانی هستم . رابطه ای واقعی مورد نظرم هست . اگر برای رابطه دودل هستید یا آمادگی ندارید تماس نگیرید . این ها هم راه های ارتباطی من و شما هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  13. خیلی عالیه عاشق این چسبم من..کاش من جاش بودم مممممممم میکردم

    پاسخحذف
  14. کثافتها همتونو میگیرن همین بلاها و سرتون میارن عوضیا

    پاسخحذف
  15. وای چه جوراباییی چقدم خوشگلی خوش به حال اون کسی که میخواد کف پاتو قلقلک بده

    پاسخحذف
  16. کی گفته عکسا صدا ندارن؟ ٠

    پاسخحذف
  17. آخه تفلکی رو نگاه
    یعنی یکی گیر بیارم بدزدمش بعد جوراباشو در بیارم دستاشو ببندم رو تخت بندازمش پاهاشم دوتاشو یکجا ببندم بعد کسه سگ قلقلک بدنش ههههه مممممممممم

    پاسخحذف