۸ نظر:

  1. تا حالا کسی یه زن رو با دست و پا و دهن بسته از نزدیک دیده؟ اگه دیدین برای ما هم تعریف کنید یکم حال کنیم.

    پاسخحذف
  2. oh oh en badbakhta khafe nashan albate eshkali nadare har chi mohkam tar bashe sedaye mmmmmmmmmmm ham bahal tare

    پاسخحذف
  3. عکس بالائی باحاله بیچاره زنه داره بدجوری دهنشو می بنده خفه نشه خوبه

    پاسخحذف
  4. دلم میخواد خاطرات بستن دوس دخترمو براتون بگم

    پاسخحذف
  5. من نازنینم بیین ببندینم و اگر خواستین بکنیدم کون میدم۰۹۰۱۶۱۸۴۸۸۲

    پاسخحذف
  6. به دنبال دختر علاقمند به بی دی اس ام در تهران

    سلام به همه دوستان و عزیزان . من نیما هستم و ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 1367 وارد این جهان شدم ! . خونه ام تهرانه . اخلاق و رفتارم کاملا خوب و منطقی هست . مدرک من فوق لیسانس هست . در شرکت بزرگ مهندسی خودم کار می کنم . بسیار زیاد ، به روابط ارباب و برده علاقه دارم . تجربه های بسیار متعدد و زیادی هم دارم . همواره در این موضوعات ، مطالعه و تحقیق می کنم . کلکسیونی از سفارشی ترین وسایل و تجهیزات رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه در سطح بین المللی ! . به دنبال یک دختر تهرانی هستم . دوستی و رابطه کاملا حضوری و واقعی مد نظرم هست . لطفا اگر برای دوستی و رابطه شک دارید تماس نگیرید . روش های تماس با من ، این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف