۵ نظر:

  1. zake khoonedar khaili jaleb baste shode lotfan axaye bishtari bezarid tajihan irani.

    پاسخحذف
  2. نه این زنه خوشگل نیست ادم بدتر می خواد چهارتا بزنه تو سرش. عکس دخترای خوشگلو بزار از اون مامانا

    پاسخحذف
  3. این زن الان میپوکه

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک خانم ، جهت رابطه پر از لذت ارباب و برده

    با عرض سلام به هر کسی که این پیام رو می خونه . بنده نیما هستم و ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 1367 شمسی ( خورشیدی ) متولد شده ام . از شهر تهران هستم . اخلاق من ، کاملا مودب و منطقی و آرام هست . دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم . در شرکت خودم ، پروژه ها را مدیریت می کنم . اصلی ترین علاقه من ، روابط ارباب و برده است . تجربه های من ، فوق العاده متعدد بوده . علم و آگاهی بسیار وسیعی درباره ارباب و برده دارم . تجهیزات کاملی برای روابط مستر و اسلیو هم دارم . یک دانجئون ( شکنجه گاه ) بسیار شگفت انگیز هم دارم ! . به دنبال خانمی خوش اخلاق و مودب هستم . دنبال رابطه کاملا ریل ( واقعی ) هستم . اگر پسر هستید تماس نگیرید . روش های تماس و ارتباط با من هم این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف