۱۶ نظر:

  1. مگه اینکه تو خواب ببینه آزاد شده.

    پاسخحذف
  2. پاشو نگاه کنید وااااااااااااای ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    پاسخحذف
  3. عکسایی رو که دست و پای یه زن از پشت با یه طناب مشترک بهم بسته شده و کف پاهای زنه برهنه و معلومه بیشتر بذارین.

    پاسخحذف
  4. آخه دختر بیچاره بیدار شو مممممممممممممم کن.

    پاسخحذف
  5. دستت درد نکنه عجب عکسایی

    پاسخحذف
  6. in ke dokhtar ni,az noe 30ne hash maaloome ke 35 saleshe,rastesh man sine shnase khubi hastam.

    پاسخحذف
  7. عکس دخترای بسته شده به تخت رو بذارید.محکم دست و پاشون بسته شده و در حال تقلا هستن.مرسی

    پاسخحذف
  8. سلام من علی هستم دوست دارم کسی دست پا دهنم محکم ببنده هر جوری دوست داره ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  9. آرشم دوست دارم کسی دست پا دهنم محکم ببنده ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  10. یه روز که با دوست پسرم بهروز داشتیم سایتها رو چک میکردیم به اینجا رسیدیم و کلی از عکسای اینجا خوشمون اومد. دفعه ی بعدی که رفتم پیشش بدون اینکه بهم بگه اینکارای اینجا رو روم اجرا کرد.

    پاسخحذف
  11. به دنبال یک برده خانم خوب از تهران هستم

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه . ارباب نیما هستم . در سال شصت و هفت متولد شده ام . در شهر تهران هستم . اخلاق خیلی خوب و منطقی دارم . در مقطع فوق لیسانس درس خونده ام . مدیر عامل یک شرکت مهندسی هستم . علاقه بسیار زیادی به روابط ارباب و برده دارم و خودم ارباب هستم . تجربه های خیلی زیادی هم در این زمینه دارم . در طول سال ها ، علم و دانش زیادی رو در این باره گرد آوری کرده ام . وسایل و تجهیزات بسیار مفصل و پیشرفته ای رو به صورت شخصی دارم . یک محل شکنجه بسیار حرفه ای شخصی رو هم دارم . به دنبال دختر خانم مودبی از تهران هستم . نوع دوستی و رابطه ، حضوری و واقعی است . لطفا افرادی که امکان رابطه حضوری ندارند ، تماس نگیرند . می تونید از راه های زیر با من در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  12. اویزان شده به سقف یا در وان حمام و فیلم ممنون میشم

    پاسخحذف
  13. همچین لختم کنن ببندنم که سینه هام کامل برجسته و لخت باشه و بدرخشه

    پاسخحذف