۷ نظر:

  1. با دیدن این عکسا آدم بیشتر دیوونه میشه که چرا اونجا نیست تا از نزدیک ببینه.

    پاسخحذف
  2. اگه کلیپ هم بذارین خیلی باحاله ها می تونیم ممممممممممممممممم زنا رو بشنویم و تقلا کردنشونو ببینیم.

    پاسخحذف
  3. کاش یه تیکه پارچه یا جوراب فرو میکرد تو دهنش بهد دهنشو میبست
    اینطوری باحالتر بووووود

    پاسخحذف
  4. خيلي خوشگل بسته دهنشو

    پاسخحذف
  5. آرشم دوست دارم کسی دست پا دهنم ببنده ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  6. به دنبال یک برده خانم هستم

    با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان . من ارباب نیما هستم . متولد سال شصت و هفت . در تهران ساکن هستم . اخلاقم بسیار خوب ، منطقی و آرومه . کارشناسی ارشد دارم . یک شرکت مهندسی را مدیریت می کنم . علاقه ای وصف نشدنی به ارباب و برده دارم و ارباب هستم . تجربیات بسیار زیادی در این روابط دارم . علم و دانش بسیار زیادی نیز در این مورد دارم . وسایل بسیار کاملی رو برای رابطه ارباب و برده تدارک دیده ام . یک شکنجه گاه حرفه ای شخصی رو هم برای خودم دارم . به دنبال خانمی مودب از تهران هستم . نوع رابطه مورد نظرم ، واقعی و حضوری است . لطفا افرادی که نمی تونن اعتماد کنند ، تماس نگیرند . از راه های زیر برای تماس با من استفاده کنید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف