۴ نظر:

  1. کاش این دختر خانوم رو میدادن که من میبستم
    یه جوری میبستمش که از جوراب دامن پوشیدنش پشیمون بشه

    پاسخحذف
  2. نیاز به یک برده دختر در تهران

    با سلام و عرض احترام به تمامی دوستان . من نیما (ارباب) هستم . متولد سال 67 هستم . در شهر تهران زندگی می کنم . اخلاق بسیار خوب و آرومی دارم . فارغ التحصیل فوق لیسانس هستم . مالک و مدیر عامل یک شرکت مهندسی هستم . ارباب هستم و به روابط ارباب و برده علاقه زیادی دارم . تجربه های بسیار مختلفی رو در این باره دارم . با مطالعه ، علم و دانش زیادی رو هم به دست آورده ام . وسایل شخصی بسیار کامل و مفصلی رو برای ارباب و برده دارم . یک محل بسیار خصوصی و شخصی رو به عنوان شکنجه گاه دارم . به دنبال خانمی با اخلاق خوب از تهران هستم . نوع این رابطه دوستی مد نظر من ، کاملا واقعی و حضوری است . لطفا افرادی که رابطه حضوری براشون مقدور نیست تماس نگیرند . می تونین با روش های زیر با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  3. ترو خدا یکی مثل این خوشگل بیاد بباره یک ساعت هر بلائی (کتک زدن ، لخت کردن ، بستن ، آزار جنسی ، مجبورش کنم یه قرار داد خواص رو قبول کنه که تا ابد هر روز بیاد همین کار رو بکنه و...) میخوام سرش بیارم.

    پاسخحذف